Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Adrian etukopan halkeama

<< < (2/3) > >>

Hesus:
onkohan tuo enempi noiden leveiden adrioiden ongelma? itsellä oli kapeampi malli ja ei ongelmia.

Kaasupullokotelosta tuonne noin ylös ei näe, periaatteessa on erillinen rakenne itse etuseinään nähden, mutta eikös se etuikkuna ole kiinni tuossa muovissa? eli kyllä sieltä vettä saattaa sisään tulla, mutta valuuko sitten kaasupullo koteloon vai jotain reittiä rakenteisiin...?

Kömppääjä:
Kappas muillakin tätä :D Taitaa mun Adriassa olla samassa kohassa jo ainakin kolme halkeamaa. Butyylimassaa oon niihin sotkenut

mjo33400:
Minun mielestä liimamassa sopii paremmin.

Kömppääjä:
On varmaan parempiakin tökötteja noihin kuin butyylimassa, huolehtii vaan että se on riittävän joustavaa. Ne halkeamat elää melko paljon. Sikaflex 11fc+/crystal clear ei ainakaan tuossa toimi  Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Kömppääjä - 23.10.2021     kello on 13:11 ---Ne halkeamat elää melko paljon. Sikaflex 11fc+/crystal clear ei ainakaan tuossa toimi  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ja UV:n kesto vaikuttaa huonolta....
Maahantujanhan pitäisi tietää, onko tuosta aiheutunut kosteusvaurioita, kun vaihtokokemusta on.
Jos rakennetta ei tarvitse/viitsi purkaa, niin voihan sen raon hitsailla umpeen paikallaankin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View