Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Jalmari 21 Oct 2021
  • Osaako kukaan neuvoa mistä löytyy otsikon mukainen naaraliitin, sulaneen tilalle.
    Hommasin katkaisian ja vastuksen mutta liitinkin  oli kipiänä. Tilaustavaraa ainakin Lahden Deltassa.

    -JALMARI-
  • #2 kirjoittanut Yrjö 21 Oct 2021
  •     Kerroppa tarkemmin, millainen puhallin?
  • #3 kirjoittanut Jalmari 21 Oct 2021
  • No johan asetin kysymyksen taas,  kun kiireessä töihin lähdössä kirjailin. Thumbd
    Hankala muiden arvata mistä kyse, maailmassa on paljon erilaisia naarasliittimiä.
    Ducaton vm.2009 puhaltimen katkaisian liitintä olen vailla.
    Oli lämmennyt niin ettei saanut kontaktia kun kytkin meni oikkariin.
    Jos jollain olisi tietoa Lahden ja Helsingin välillä mistä hakisi kun lähden liikenteeseen kohta.
    Kiittäen
    -JALMARI-
  • #4 kirjoittanut mjh48 21 Oct 2021
  • Laita kuva, niin arviutellaan.  :D
  • #5 kirjoittanut Arska 21 Oct 2021
  • Auto romuttamosta oon liittimet hakenut kun oon sellaisia tarvinnut, viimeiksi valoviiksen liittimen
  • #6 kirjoittanut "Masi" 21 Oct 2021
  • Onko se liitin katkaisimen päästä eli tähän tuleva ?



    Nuo osat on alle parikymppiä marmoritiskilläkin eli kysyisin sieltä, saat kerralla oikean.


  • #7 kirjoittanut Jari Kollani 21 Oct 2021
  • Juuri näin  ja juuri tuohon kytkimeen, onko niitä muitakin  uutta etsin . Lahdessa Delta-autossa tilaustavaraa. Ajattelin että kun käyn HKI  haen. Kun en vaan tiedä mistä, ei löydy quuqqelilla.  Täällä juuri etsin kauppaa.
  • #8 kirjoittanut Jalmari 22 Oct 2021
  • Löytyihän se kauppa missä myydään noita liittimiä, kai muualtakin saa mutta mutta en löytänyt tuolta suunnalta muuta.
     Jos joku muukin joskus kaipailee niin...
     Nimark Oy
     Linnavuorentie 28 C
     Vartioharjua taitaa olla

    -JALMARI-
Sivuja:
Toiminto