Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Stop ruuhkamaksuille!

<< < (3/6) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 20.10.2021     kello on 14:26 ---Mulla ei ole ongelmaa siirtää omia ajeluja ulkomaille myös kesäaikaan jos eurot ei kiinnosta.
Se olisi aika törkeää jo rahastaa kotimaahan ruuhkamaksuja ulkomailta ajetuista kilometreistä.

--- Lainaus päättyy ---
Oletan, että tuo maksetaan esim. katsastuksen km määrän mukaan ja samalla tietty ulkomaan ajot maksettaisiin. Maksathan käyttöveroa nytkin ajasta kun auto ulkomailla

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 20.10.2021     kello on 18:21 ---järkevästi toteutut ruuhkamaksut olisivat tervetulleet ja raskaankaluston tietullit enemmän kuin tervetulleet, eli ei lähde mun nimeä tuonne.

--- Lainaus päättyy ---
Raskaankaluston tietullit ::) Kyllä halpensi polttoaineen/ruokien hinta ::) Thumbd

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 20.10.2021     kello on 18:27 --- Raskaankaluston tietullit ::) Kyllä halpensi polttoaineen/ruokien hinta ::) Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

eli sun mielestä ok että ulkomaalaiset rekat ja kuorma-autot saa ajaa suomessa ilmaiseksi polkemassa hintoja?  Thumbd oletko tosiaan kuljetusyrittäjä... ei uskoisi  :o

latushka83:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 20.10.2021     kello on 18:21 ---järkevästi toteutut ruuhkamaksut olisivat tervetulleet ja raskaankaluston tietullit enemmän kuin tervetulleet, eli ei lähde mun nimeä tuonne.

--- Lainaus päättyy ---
Eli käytännössä haluat itse nuo maksaa? Nuo kun siirtyvät suoraan kuljetusten hintaan eli tulevat näkymään tavaroiden hinnoissa kauppojen hyllyllä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 20.10.2021     kello on 18:29 ---eli sun mielestä ok että ulkomaalaiset rekat ja kuorma-autot saa ajaa suomessa ilmaiseksi polkemassa hintoja?  Thumbd oletko tosiaan kuljetusyrittäjä... ei uskoisi  :o

--- Lainaus päättyy ---
Ei ne tee täällä jakelu hommia kauppaan vaan tuovat tavavarat purkavat ja laastaavat ja takasin kotia! Seuraappa joku yö liikennettä lähikaupasi lähellä! Thumb Ja esm.EI banaanit kasva Meillä Takapihalla, jonkun on nekin tuotava tänne..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View