Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Etuiskunvaimentajat vaihtoon Fiat Ducato 230 Maxi alusta

<< < (2/6) > >>

Vaeltaja:
Kysy Italia-Motorista, minkä hintainen siellä on vaihdon hinta. http://www.italia-motor.fi/Italia-motor/ETUSIVU.html

Karabiilisti:
Jotkut korjaamot ei halua koskea tuollaasiin erikoisiin lasikuitulaatikoihi n kunnei ole kokemusta --> aikaa palaa enempi --> hinta nousee --> asiakas ei tyytyväinen

"Masi":
Kannattaa aukaista pikkaisen molemmista laidoista, yleensä pystyssä oleva osa irtoaa helposti ja silloin näkyy tarvitseeko purkaa enemmän vai ei. Yleensä ei, kokemusta on asiasta edellisen matkamökin kohdalta.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 14.10.2021     kello on 08:12 ---Jotkut korjaamot ei halua koskea tuollaasiin erikoisiin lasikuitulaatikoihi n kunnei ole kokemusta --> aikaa palaa enempi --> hinta nousee --> asiakas ei tyytyväinen

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole lasikuitua vaan alumiinia. Toki oletan, että ongelma on hieman sama. Raskonetta ei taida paikallisesti olla. Hämeenlinnassa näykisi olevan, jonne on jotakuinkin sama matka kuin pääkaupunkiseudulle . Ehkä vain helpompi.

Laskiämpärillä:
Koko ja paino voi muodostua esteeksi myös. Monesti sopivaa korjaamoa etsiessä on tullut vastaan ettei mahdu edes ovesta sisään, vaikka mun auton korkeus ei ole "kuin" 2,9m itse mitattuna. Leveydestä ei ole koskaan sentään jäänyt kiinni  ^-^

Sitten se nosturi. Jostain syystä sekin on ollut yllättävän monessa paikassa harmina jo 3,5t kokonaismassalla, joko loppuu tiloissa korkeus tai nosturissa kapasitetti.

Jos pysyy sen verran työkalut kädessä, että voisi itse purkaa sisätiloista esteitä valmiiksi pois, säästää rahassa jonnin verran ja korjaamovaihtoehdot ehkä hieman kasvaa kun kehut tehneesi reitin auki sisämuttereille. Jos taas tuntuu ettei osaa tai halua niin itse hakeutuisin silloin alan liikkeeseen jos ei varmasti tiedä, että pajalla on taitoa ja halua ryhtyä purkamaan sisustaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View