Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Rännien puhdistuskone
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Hymer B654 - 10.10.2021 kello on 21:41 --- Rännin sisäkiinnitys on vain etu.Tulee aloitettua työ alastulorännin läheltä edeten yksi väli kerrallaan ,näin välttää rännin tukkeutumisen! Ja nimen omaan työ tehtävä sateella,helpottaa työtä.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se tehdään. Ennen mulla oli rännin kaadot hiukan pielessä, oli moskaa muutaman sentin paksuudelta koko lappeen mitan mutta otsalautojen vaihdon yhteydessä lisäsin hiukan kaatoa. Nyt ei tartte kuin syöksyn kohdalta kerätä männyn neulaset pois.
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.10.2021 kello on 21:37 ---Vähän on sulla ikkunoita jos vartissa peset
--- Lainaus päättyy ---
Soon suhteellista....hmm m...
pikaisesti laskien 14kpl.
Ei siihen kauaa mene, tuossa tuollainen sairaan hidas suoritus...ammattil ainen vetää kolminkertaisella vauhdilla vähintään
https://www.youtube.com/watch?v=zsTLJ1V7wXg
Ei sitä kukaan usko...emäntäkin pyys että voisikko pestä ikkunat kun yletyt paremmin... ruiskulevitin ja kuivuri mukaan ja ulos...
varttin päästä takasin ja ovella kysyi että tarviikko apua .... en tarvi kun ne on jo pesty... Thumb
Arska:
No hätäilemällä ei tehdä kuin kuspäisiä lapsia. On mullakin kärsseri ja jos kunnolla pesee niin ei sitä varttitunnissa tehdä. Ja kuten sanoin on sulla vähän ikkunoita, meillä äkkiseltään laskettuna 30
88k5:
Vihon viimeinen veto on rapattua taloa sotkea rännikuralla >:D
37 ikkuna-aukko, joissa aina 6 ulkolasia (keskimäärin), tosin eivät kaikki alttiina rännin pesijälle, mutta päälle ulko-ovien lasit.
Pähkähullu idea kurata rännien takia julkisivut Thumbd
Koukkupäinen teleskooppirännin huulteluvehe (vesijohtopaine) + 5.9m jatkotikkaan, niin kurotellan 3. kerroksen rännejä.. jiireistä joutu käymään ämpäri&kukkalapio -tyylillä hakeen lehdet pois..
Ossi66:
Mulla on tätä vastaava putsari.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/783616/MTX-Garden-Rannipesuri-teleskooppivarrella?gclid=EAIaIQobChMIht_T-bzB8wIVh7h3Ch0rggr9EAQYFiABEgLY-vD_BwE
Alle 20 oon maksanut.
Suutin käännetään työsuuntaan ja sisäpuolisesta kannattimesta nostaa vaan yli. Ei sotkeennu ikkunat eikä seinät.
Syöksyn kohdalta käy tikkailla nostelemassa liiat lehtimassat sitten ämpäriin, kun ei ne tuu välttämättä alas
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta