rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Läskipyörän kuljetus  (Luettu 4030 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:23.04.2023 kello on 11:51
Vs: Läskipyörän kuljetus
« Vastaus #15 : 10.10.2021 kello on 22:57 »
Kun kevät koittaa ja nuo mustasta raudasta tehdyt biltemalaiset kukkii kilpaa leskenlehtien kanssa, niin laita sitten ne viemäriputket. ;)

Itse olisin laittanut alumiinista u-profiilia, rst ruuveilla kiinni.
Enpä tiä, epoksimaali ja lakka paketin mukaan pinnassa, ja sehän riippuu miten pieksät sitä metallin pintaa. se 10cm kourualumiini on ihan yhtä fiksun näköinen remmi kiinnitys patentteineen kun se viemäriputki halkaistuna. Tekaseppa nyt semmonen ja ota kuva niin päästään kehumaan.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:05
Vs: Läskipyörän kuljetus
« Vastaus #16 : 10.10.2021 kello on 23:23 »
Kyllä tuo viritys muutaman vuoden kestää "kauniina" (katsojan silmässä), jos et talvella ajele suolateillä.

Alumiiniahan ne on alkuperäiset kourutkin, että ei siitä sen komeampaa saa. Ei ole juuri nyt tarvetta lisätä kosteutta takaseinään...

Voimia. Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:28
Vs: Läskipyörän kuljetus
« Vastaus #17 : 10.10.2021 kello on 23:41 »
Lienee tuo läskimpi jollain 4" kumeksilla? Olisin laittanut sen lähemmäksi takaseinää ja sen hoikemma tellingin nokkaan.

Ainakin mun lötköläskin kumitki painavat rankasti enemmän kuin täysjoutstomaasturi n, kuten koko koslakin (etupää pitkäjoustoinen, tuplattolpat).

Mulla aiemmassa autossa 4 fillaria kulkenut viaBaltia pitkin Kroatiaa ja takaisin, sekä Tanskan kautta Välimerelle Ranskaan. Plus 3 muuta keski-Euroopan reissua.. kyllä yli 10tkm teki telineeseen pientä muodon muutosta. Ne saranaruuvin reiät oli kovilla. 60 vai 65 kg oli valmistajan antama raja kuormalle - se lienee saavutettu.  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:23.04.2023 kello on 11:51
Vs: Läskipyörän kuljetus
« Vastaus #18 : 11.10.2021 kello on 07:54 »
Ei mahdu sähköläski etupaikalle, niin lähellä pustyputkia tässä mallissa tuo eka paikka. Sähkö täpäri menee. En tiä otanko enää ulkomaille nuita mukaan,  via baltikaa tultaessa oli liian kiinnostuneita polskeja kun menivät kurkkimaan marketin pihalla suojapussin alle, ei kelvannu silloset peruspyörät.