Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Läskipyörän kuljetus

<< < (3/4) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  3.10.2021     kello on 12:15 ---Tiedän itseni lisäksi toisen kirjoittajan ketkä kuskaavat läskejä ja muita fillareita mukana. Takatalissa molemmat, hällä vielä Thulen liukuteline siellä. Mulla kulkee läski+3 maasturia, ja tilaa jää paljon muullekin.
20 vuotta aisalla ja takaseinällä, nyt toisin..

--- Lainaus päättyy ---

'Kylähullut Kulkuritko' oli jengi?   ;D
Se on kans kummallista, jos itse ajaa 'linja-autolla', se on olevinaan ainoa oikea.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  3.10.2021     kello on 13:15 ---'Kylähullut Kulkuritko' oli jengi?   ;D
Se on kans kummallista, jos itse ajaa 'linja-autolla', se on olevinaan ainoa oikea.

--- Lainaus päättyy ---
Ihan näillä perinteisillä. Frankia ja Hymer merkkeinä - tiedä oikeista, mutta jonkin sortin kliimaksi

Tientukko:
Jos ei renkaat ole ilmattu kivikoviksi, niin saa ihan tukevasti kiinni irtoremmeimmeillä tai isoilla nippusitellä. Eturenkaan voi halutessa vetää vielä irtoremmillä pyörän runkoon, niin ei pääse kääntymään.

Pker:
Nonii laitetaanpa tännekin viemäriputki asentajille :) nyt asennettuna bilteman halpa pyöräteline (x 2) thulen essential telineeseen, toisessa rungossa thulen fatbike adapterit ja toises biltsun omat tuet mut paremmat remmit vanhasta thulen telineestä. Mahtuu 2.6 tuumanen näihin kapeampiin rengas kouruihin. Tuli hyvä ja tukeva ja pyörät helppo asentaa. Kiitos.

jamseil:
Kun kevät koittaa ja nuo mustasta raudasta tehdyt biltemalaiset kukkii kilpaa leskenlehtien kanssa, niin laita sitten ne viemäriputket. ;)

Itse olisin laittanut alumiinista u-profiilia, rst ruuveilla kiinni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View