Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuinka varastettujen tavaroiden arvo määritellään?
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 24.09.2021 kello on 15:41 ---
Kääntäen kysymys, kuka on saanut korvausta valvomatta olleesta autossa olleista tavaroista yli 350 eurolla?
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen, tosin joskus NMT aikaa kun veivät viikonloppun aikana rekan kopista puhelimen ja soittimen.
Ihan oli kadun varressa lähellä Helsingissä Metsälän terminaali-aluetta.
Taisi puhelin olla pari kuukautta vanha, 18 000 FIM oli hintaa.
Uusi samanlainen samasta kaupasta tilalle mistä pöllittykin oli ostettu, kuittia vastaan korvaus, Tommin Kone kuopiosta oli siihen aikaan myyjänä.
Motorallan vekottimilla.
K.E.V:
Hep, maksettiin toissa kesänä, autoradio, navi, kaikenlaista irtainta, jbl bt kaiutin. Ja 90 luvun alussa myös
Karabiilisti:
vakuutussäännöt näyttävät tiukentuvan vuosi vuodelta.
Esim kotivakuutusten säännöt ovat heikentyneet valtavasti verrattuna 90 lukuun.
K.E.V:
Ei ollut mitään ongelmaa IF:ssä tuossa viimeisessäkään.
Timontti:
Kiitos kaikista neuvoista! Sain eilen valmiiksi luettelon varastetuista tavaroista. Annan sen vielä hautua viikonlopun ylitse ja teen mahdollisesti vielä maanantaina korjauksia hinta-arvioihin. Poliisiraporttia en ole vielä saanut. Auto kärsi murron yhteydessä kolme pientä vauriota, joista yksi on kiireellisenä heti korjattu. Muihin pyydän vakuutusyhtiön korjausluvan ennen korjausta. Kerron vielä tapauksen edistymisestä sitä mukaa kun se etenee. - Kuten kenraalit valmistautuvat kuulemma aina käymään edellisen sodan uudelleen, minäkin olen nyt seuraavaa murtoa odotellessa varustanut autoni hälytysjärjestelmäl lä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta