Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitenkä haaskaat plottovoittosi... ne muutamat miljoonat , jos onni potkii ?

(1/4) > >>

sipu:
hmm .. pitäiskö piilottaa sukanvarteen vaiko palkata asiantuntija ne sijoittamaan johonkin tuottoisaan .. mietin vaan ...mutta  ekaks ainakin  sijoitan osan lapsiin ja heidän perheeseen , jotta heidän elämä helpottuis .. voisn toki jeesata muitakin sisaruksiani .. ainakin yhtä , joka on ihan hirmuisessa tupakaarsi kuumeessa ..  :D
noo joskos sit itsellekin sen kolmion vaikka pyörienpäällä törsäisin .. Orgilaisille kahfeet kera herkkujen tarjoisin ..isäntä saa antaa lämpimän kädenpuristuksen työnantajalleen ja jäädä minua viihdyttämään ..koko päiväsesti  :D sekä mennä autokauppaan valitsemaan muutaman lempi autonsa .. itse tietty veisin suoppin mailman parhaimmalle autokorjaajalle ja saa tuunata siittä minulle paremman , kuin uusi    .. niin ja kait tämä talokin tuunattais uusiksi ja isommaksi ...tässäpä nyt muutamia ajatuksia lauantai-illan plottovoiton tuhlauksesta  :D

Haapaniemen Paroni:
Ostaisin kabe royal kattoterasilla ja moikkaisin köyhiä :D

vippe:
Jos 10 millii pläjähtäs tilil ni ei sitä taitas tarvita mihinkäs sijotel..miks sitä sijottelis sillee et tuottais enemmä?? Ketä varte sitä tarttis säästää? Luulis et kymppimillii riittäs meikäläise loppuelämän vaikka vähän runsaammi käyttelis valuuttaa pitki mualimaa  ::)

Ossi66:
Tjaa... Minä pistän ensin sen potin neljään osaan - loppus kerranki se tyttärien rahankinuaminen - ja vaimon.

Sitte voisin tietysti tilata uuen Volovon ja Detskun... ehkä sen lisäksi kesämökin tarpeeksi ison veden rannalta... ja toisen metsämökin jostain korvesta hyvien riistamaiden keskeltä - järven rannalta.
Sitte vois kotipihalle hommata lippusalon ja vetästä lipun salkoon että naapurit vois ihmetellä syytä.

Mutta en mää kotoa mihinkään muuttas ja eikai näitä mukavia hommia viittis lopettaa.... lomaa vois tietysti pitää muutaman ylimääräsen viikon... kuukaudessa.

Amigo:
Ostan tälläsen  8)

http://www.youtube.com/watch?v=IY8D_K828fk&feature=related

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View