Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Istuinryhmä sängyksi

<< < (4/8) > >>

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Irene75 - 15.09.2021     kello on 22:52 ---Kyllä, sohvan reunoihin sen on tarkoitus upota, siellä näyttää olevan urat sitä varten.
Itse pöydässä on vain taittuva jalka. Sohvan levyt ei liiku, ne on ruuvattu kiinni.
Aion valittaa myyjällekin.

--- Lainaus päättyy ---

Saisitko sieltä reunoista kuvaa, joku täällä voi älytä miten tulee. Tai puuttuuko jotain.

Haapaniemen Paroni:
Näin alas mulla menee pöytä ja yksi palapelin osa sängyn alla. Ja selkeät kuvat sängyn kasaamisesta ohjekirjassa Thumb

retkeilijä:
Yleensä sohvan istuinpatjat ovat niin paksuja ja jäykkiä, että alaslasketun pöydän ja istuintasojen väliin voi jäädä 15 cm:n välit. Toimii hyvin 80 kiloisella aikamiehelläkin rouva kainalossa.

0yxxy0:
Meillä hissimallinen pöytä (taitaa Paroonillakin olla) joka menee väliin ja jää ympärille tyhjää. Tosin nuorison kans monesti selkänojat ja kulmapalat pois ja peti on valmiina, siis nuoriso u-muotoon pelkälle istuin osalle.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 16.09.2021     kello on 01:34 ---Näin alas mulla menee pöytä ja yksi palapelin osa sängyn alla. Ja selkeät kuvat sängyn kasaamisesta ohjekirjassa Thumb

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Offtoppiikkia mutta mille se tuntuu nukkua nahkasängyssä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View