rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kilpisjärvi - Skibotn - Tromsø - Narvik  (Luettu 18439 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:26
Vs: Kilpisjärvi - Skibotn - Tromsø - Narvik
« Vastaus #30 : 18.07.2014 kello on 15:17 »
Tätä paikkaa tarkoitin,kaverit tulee taas tänä kesänä sinne !

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Olin 16.-17.7.2014 välisen yön paikalla. Loistava puskaparkki ja paikka oli todella siistissä kunnossa, "grillikin" käyttövalmiina. Thumb
Jäin miettimään, miksi olin ainoa yöpyjä tuolla paikalla, kun muuten oli porukkaa "puskissa" kovasti.








  • Vieras
  • Vs: Kilpisjärvi - Skibotn - Tromsø - Narvik
    « Vastaus #31 : 18.07.2014 kello on 15:26 »
    Loistava puskaparkki ....
    Jäin miettimään, miksi olin ainoa yöpyjä tuolla paikalla, kun muuten oli porukkaa "puskissa" kovasti.

    Mun käsitykseni mukaan puskaparkki on ilman mitään hienouksia oleva luonnonläheinen parkki, eli tuo miksi siellä ei ollut muita johtui siitä että siellä oli liikaa ihmisen kätten töitä nähtävillä. ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 21:58
    Vs: Kilpisjärvi - Skibotn - Tromsø - Narvik
    « Vastaus #32 : 18.07.2014 kello on 19:41 »
    Olin 16.-17.7.2014 välisen yön paikalla. Loistava puskaparkki ja paikka oli todella siistissä kunnossa, "grillikin" käyttövalmiina. Thumb
    Jäin miettimään, miksi olin ainoa yöpyjä tuolla paikalla, kun muuten oli porukkaa "puskissa" kovasti.

    Parempi olla varovainen sen 'grillin' kanssa. Viranomaiset ovat joskus liikkeellä ja voivat kirjoittaa maksumääräyksen luvattoman avotulen tekemisestä.