Modaamalla ainakin saa jos ei valmiina löydy sellaista missä on sekä liike- että hämärätunnistus.
|
Modaamalla ainakin saa jos ei valmiina löydy sellaista missä on sekä liike- että hämärätunnistus.
Esim.
http://www.glenergy.fi/Sunwind/EnergiaTuotteet/TeknisetTarvikkeet/ Alimpana.. Hintaa ei näkynyt.. Wanha juttu, mutta vastaisen varalle: www.finnparttia.fi
Wanha juttu, mutta vastaisen varalle: www.finnparttia.fi Tänks. Tuoltaha löytyy vaikka mitä.
Minulla on muutama 12V:n hämäräkytkin. Mikä komponentti pitää vaihtaa, että kytkin toimisi (kytkisi) hieman hämärämmässä kuin valmistaja on ajatellut.
![]() Minulla on muutama 12V:n hämäräkytkin. Mikä komponentti pitää vaihtaa, että kytkin toimisi (kytkisi) hieman hämärämmässä kuin valmistaja on ajatellut.Onko se kytkentä säädettävä?
Onko se kytkentä säädettävä? Kahdessa on säädettävä, ne on säädetty tappiin. Taas kahdessa kytkimessä ei ole säätöä, ohje sanoo että jos kytkin kytkee liian pimeässä on valotunnistinta peitettävä osittain. ![]() Kahdessa on säädettävä, ne on säädetty tappiin. Taas kahdessa kytkimessä ei ole säätöä, ohje sanoo että jos kytkin kytkee liian pimeässä on valotunnistinta peitettävä osittain. Voi, voi. Meninkin taas aukomaan päätäni. Enhän minä nyt muista, miten päin se haistaja toimii... Mutta, ota se irti ja pistä toisen jalan jatkoks jonkinkokoinen vastus. Jos meni väärään suuntaan, niin pistä se vastus niiden jalkojen väliin. Siis vastus. Kokeile sillä säädettävällä.Voi, voi. Meninkin taas aukomaan päätäni. Niin taisit tehdä.
Voi, voi. Meninkin taas aukomaan päätäni. Se "valovastus" on kahden langan päässä. ![]()
Hämäräkytkin ja liiketunnistin on eri asia !!
Hämäräkytkin ja liiketunnistin on eri asia !! Jatkoin tähän vanhaan ketjuun, on nuita uuden aloittajia, ilman minuakin. ![]()
Nyt on mökille vaihdettu kaikkiin 12V:n hämäräkytkimiin "jäykempi" valovastus. Nyt syttyy valot valaisemaan ulkopuolelta mökkiä, aittaa ja tsounaa vasta siinä vaiheessa kun on oikeasti lähes pimeä.
![]() Ja nyt kun vielä kerrot, että mitä teit niin mekin olemme tyytyväisiä.
|