Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Hämäräkytkin/ liiketunnistin.

<< < (2/4) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Minulla on muutama 12V:n hämäräkytkin. Mikä komponentti pitää vaihtaa, että kytkin toimisi (kytkisi) hieman hämärämmässä kuin valmistaja on ajatellut.  ::)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.11.2012     kello on 19:47 ---Minulla on muutama 12V:n hämäräkytkin. Mikä komponentti pitää vaihtaa, että kytkin toimisi (kytkisi) hieman hämärämmässä kuin valmistaja on ajatellut.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Onko se kytkentä säädettävä?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.11.2012     kello on 19:51 ---Onko se kytkentä säädettävä?

--- Lainaus päättyy ---

Kahdessa on säädettävä, ne on säädetty tappiin. Taas kahdessa kytkimessä ei ole säätöä, ohje sanoo että jos kytkin kytkee liian pimeässä on valotunnistinta peitettävä osittain.  :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.11.2012     kello on 20:00 ---Kahdessa on säädettävä, ne on säädetty tappiin. Taas kahdessa kytkimessä ei ole säätöä, ohje sanoo että jos kytkin kytkee liian pimeässä on valotunnistinta peitettävä osittain.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Voi, voi. Meninkin taas aukomaan päätäni.  >:( Enhän minä nyt muista, miten päin se haistaja toimii... Mutta, ota se irti ja pistä toisen jalan jatkoks jonkinkokoinen vastus. Jos meni väärään suuntaan, niin pistä se vastus niiden jalkojen väliin. Siis vastus.  Kokeile sillä säädettävällä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.11.2012     kello on 20:27 ---Voi, voi. Meninkin taas aukomaan päätäni.  >:( Enhän minä nyt muista, miten päin se haistaja toimii... Mutta, ota se irti ja pistä toisen jalan jatkoks jonkinkokoinen vastus. Jos meni väärään suuntaan, niin pistä se vastus niiden jalkojen väliin. Siis vastus.  Kokeile sillä säädettävällä.

--- Lainaus päättyy ---

Niin taisit tehdä. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View