Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Vesijärjestelmä asuntovaunussa

<< < (6/11) > >>

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Lauri-Matilda - 19.08.2021     kello on 06:46 ---Kummasti vastauksia tulee ei-aiheeseen liittyen. Viittaan noihin väri-juttuihin. Nyt kyse vain ja ainoastaan vesijärjestelmästä.

Truman systeemi ei jotenkaan iske nyt. Hyödyntäisin nykyistä Primuksen systeemiä ja edelleenkään tarvetta suihkulle ei ole eikä tule. Joten siihen ei tarvitse vastauksia kiitos enempää laittaa.
Lämmintä vettä tarvitaan pieneen tiskausmäärään ja käsien pesuun joten varaajan ei tarvitse olla iso.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi varaaja ?

Eikö vaihdin riittäisi ??

Nyt ei ehi enempää syventyyn, töihin . . .

armas ujomieli:
Mun mielestä lämmintä vettä ei tarvita kuin korkeintaan suihkuun ja senkin voin kyllä kylmällä hoitaa.

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: Lauri-Matilda - 19.08.2021     kello on 06:46 ---Kummasti vastauksia tulee ei-aiheeseen liittyen. Viittaan noihin väri-juttuihin. Nyt kyse vain ja ainoastaan vesijärjestelmästä.

Truman systeemi ei jotenkaan iske nyt. Hyödyntäisin nykyistä Primuksen systeemiä ja edelleenkään tarvetta suihkulle ei ole eikä tule. Joten siihen ei tarvitse vastauksia kiitos enempää laittaa.
Lämmintä vettä tarvitaan pieneen tiskausmäärään ja käsien pesuun joten varaajan ei tarvitse olla iso.

--- Lainaus päättyy ---

No semmoinen Primuksen varaaja purkuosana varmaankin on sitten toimivin vaihtoehto. Esimerkiksi vanhemmissa Solifereissä se on hyvin yleinen.

Matkalainen:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 19.08.2021     kello on 07:27 ---Mun mielestä lämmintä vettä ei tarvita kuin korkeintaan suihkuun ja senkin voin kyllä kylmällä hoitaa.

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä. On aivan turhaa rakentaa mitään lämminvesijuttua. Tiskiveen voi lämmittää kaasulla, 2 litraa ja sen viilentää sopivaksi. Minun vaunussa on vedenlämmitys mutta ei sitä käytetä muuten kuin kokeeksi keväällä että toimiiko. Lisäksi veden kulutus minimoituu ja ei tartte kantaa vettä vaunulle ja poistaa sitä

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Matkalainen - 19.08.2021     kello on 08:46 ---Olen samaa mieltä. On aivan turhaa rakentaa mitään lämminvesijuttua. Tiskiveen voi lämmittää kaasulla, 2 litraa ja sen viilentää sopivaksi. Minun vaunussa on vedenlämmitys mutta ei sitä käytetä muuten kuin kokeeksi keväällä että toimiiko. Lisäksi veden kulutus minimoituu ja ei tartte kantaa vettä vaunulle ja poistaa sitä

--- Lainaus päättyy ---

Sitäkö tässä kysyttiin? Voi puhä sylvi noita juttuja. Pysykää asiassa ja hankkikaa hänelle Primus varaaja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View