Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

70-luvun Sprite Alpinen kokoontaitettava yläsänky

<< < (4/7) > >>

Yrjö:
  Tulipa tuokin kokeiltua, ihan mukava peti oli, tässä vaimon -81 mallissa. (Ihan helppo ei ole sinne kiivetä/alas tulla.) Minä kun käytän selkävaivojen vuoksi tiukkaa sänkyä. Eli patjan päällä on vaneeri, sen päällä petauspatja. Viimeksi hotellissa kun olin nukuin lattialla retkipatjan päällä. :laugh:

Mämä kiinnikkeet on puussa kiinni, eivät sisä pahvissa pysy. Meikäläisen painosta eivät irronneet. ;D

17435210:
Niin, kiinnikkeen tarkoitus varmaan on estää sängyn etureunaa nousemasta ylös. Mutta  se näyttäisi olevan myös ”tiellä”. Vastakappaleesta kun löytyisi kuva niin ehkä avautuisi.

Hauho:
Juuri noin.  Kun orret makaajan painosta siirtyvät yhteen vierekkäin sinne hän jää pussiin eikä pääse yksin pois. 

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 10.08.2021     kello on 11:12 ---Juuri noin.  Kun orret makaajan painosta siirtyvät yhteen vierekkäin sinne hän jää pussiin eikä pääse yksin pois.

--- Lainaus päättyy ---
   ^^^ Tuossa vaimon vaunun kiinnikkeessä ei ole sitä vaaraa.

kimi:
Jostain syystä minulle tulee mieleen, että tuo kannake on lisätty myöhemmin, mitenkään järkevästi se ei mielestäni toimi noin. Varsinkin jos vaunusta puuttuu yläsänky niin voisi kuvitella, että joku aikaisempi omistaja on hyödyntänyt tuota ihan eri tarkoitukseen.
Jos tuon tarkoitus olisi estää päädyn nousemista sen toteutus olisi joku muu. Valmistajat suosivat helppoja ratkaisuja ja pyörötanko ei tuossa tapauksessa liikkuisi pohjaan asti. Lukituksen pitäisi tapahtua tangon yläpyolelta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View