Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Induktio lämmitin kokemuksia?

<< < (12/15) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  3.09.2021     kello on 17:19 ---Asiakas oikein ylpeänä esitteli Laakkosen (Hyvinkää) kuittia joskus. Sitten kun piti meidän firmaan 40€ Nortonin lisenssistä kaivella, itki kun on niiiin kallista... 😂

--- Lainaus päättyy ---
Kuulostaa hyvälle ;) Thumb Auto jerry ok Thumb

Kosmic:
 Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Mjerica -  3.09.2021     kello on 15:07 ---Induktiolämmitinkokemuksia ryöppyää ovista ja ikkunoista.....

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni -  3.09.2021     kello on 17:32 --- Kuulostaa hyvälle ;) Thumb Auto jerry ok Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Ei ihan asiasta mutta kompaten olin uutta telkkaria kattelemassa Powerilla ja myyjä alkoi tyrkyttämään 100sen kuvan optimointia uuteen töllöön. Sanoin että melkoista kusetusta jos ei töllö ole katselukunnossa kun sen ostaa johon myyjä selittämään että ei se ole kusetusta kun laite jolla optimointi tehdään maksaa 3000€. Ja kun sama hemmo tulee korjaamolle ja aletaan hakea vikaa laitteella joka maksaa 100000€ niin 80€ tunti on hänen mielestään ryöstö.

Ossi66:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic -  3.09.2021     kello on 18:19 ---Ei ihan asiasta mutta kompaten olin uutta telkkaria kattelemassa Powerilla ja myyjä alkoi tyrkyttämään 100sen kuvan optimointia uuteen töllöön. Sanoin että melkoista kusetusta jos ei töllö ole katselukunnossa kun sen ostaa johon myyjä selittämään että ei se ole kusetusta kun laite jolla optimointi tehdään maksaa 3000€. Ja kun sama hemmo tulee korjaamolle ja aletaan hakea vikaa laitteella joka maksaa 100000€ niin 80€ tunti on hänen mielestään ryöstö.

--- Lainaus päättyy ---

Tuota minäkin oon miettiny, miten se kuvan optimointi riippuu paikasta tai ajasta. Kun sitä ei voi tehdä tehtaalla. Jos kuva ei oo ostaessa optimi, eikö siinä silloin ole takuun alainen vika?

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  3.09.2021     kello on 19:30 ---
--- Off-Topic: ---Tuota minäkin oon miettiny, miten se kuvan optimointi riippuu paikasta tai ajasta. Kun sitä ei voi tehdä tehtaalla. Jos kuva ei oo ostaessa optimi, eikö siinä silloin ole takuun alainen vika?

--- Lainaus päättyy ---
Ja mitenkä se liikkeessä saadaan paremmin meille sopivaksi kuin tehtaalla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View