Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Induktio lämmitin kokemuksia?

<< < (8/15) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  2.09.2021     kello on 15:28 ---Minä yleensä käytän korjaamoa johon voi luottaa ja jossa on ammattihenkilöt töissä.
Hankalaksi menee jos huoltoakin pitää kytätä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

K.E.V:
^
^
👍

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  2.09.2021     kello on 15:28 ---Minä yleensä käytän korjaamoa johon voi luottaa ja jossa on ammattihenkilöt töissä.

--- Lainaus päättyy ---
Sepäs se...

Minullakin on korjaamo, johon voin luottaa täysin. Sellaisia on vain vaikea löytää.
Paljon on vain tullut vastaan sellaisia merkkihuoltojakin, joihin en luota pätkän vertaa.

Ossi66:

--- Lainaus päättyy ---

Täsmälleen näin  Thumb

Viimeksi tuli omassa luottohuollossa kyllä epäily ettei laskutus vastannu tehtyä työtä.
Vein auton 12 maissa ja joskus puoli kahdelta kyseli lisätietoja annetulle hommalle. Toisen kerran soiteltiin noin puoli kolme ja kolmenmaissa sain puhelun että on noudettavissa.

Ja laskutti perhana puolesta tunnista 🤦

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  2.09.2021     kello on 14:52 ---Harvemmin poka pääsee korjaamohalliin kun erilaiset määräykset kieltää sen. Tosin ei koske sua ja kavereitasi 😂

--- Lainaus päättyy ---
et sitten jaksanut sisäistää sitä että laite sopii harrastelijalle ja ei sovi korjaamolle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View