Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut Karabiilisti 29 Jul 2021
  • tai tulevat toisella tunnarilla kehumaan itteään...  :laugh:
  • #32 kirjoittanut armas ujomieli 29 Jul 2021
  • Kaksoisveljeni Urmas Ajomieli vain haukkuisi itseään, jos silleen kelpaisi ;D :D
  • #33 kirjoittanut ------- 29 Jul 2021
  • Minua riivaa nämä pisteet ja viivat nimimerkeissä.

    No selvisi toki lopulta, kuka siellä kirjoittelee.

    No oletpas taitava kun teit salapoliisityötä, oisit voinut vaikka yv:llä ilmoittaa. Mutta tää sovellus näköjään osaa kaikkea muuttaa..
    Missä on määrätty millainen nimimerkki pitää olla? tää oli paljon jotta kirjoitin koko palstalle. Ja vähenee vaan, niin on moni muukin vähentänyt kirjoittamista.
  • #34 kirjoittanut smy 29 Jul 2021
  • No oletpas taitava kun teit salapoliisityötä, oisit voinut vaikka yv:llä ilmoittaa. Mutta tää sovellus näköjään osaa kaikkea muuttaa..
    Missä on määrätty millainen nimimerkki pitää olla? tää oli paljon jotta kirjoitin koko palstalle. Ja vähenee vaan, niin on moni muukin vähentänyt kirjoittamista.


    Vähentele mun puolesta ihan huolella vaan  Thumb
  • #35 kirjoittanut ------- 29 Jul 2021

  • Vähentele mun puolesta ihan huolella vaan  Thumb
    Kiitos, kuin myös. Thumb
  • #36 kirjoittanut Alan 29 Jul 2021
  • No oletpas taitava kun teit salapoliisityötä, oisit voinut vaikka yv:llä ilmoittaa. Mutta tää sovellus näköjään osaa kaikkea muuttaa..
    Missä on määrätty millainen nimimerkki pitää olla? tää oli paljon jotta kirjoitin koko palstalle. Ja vähenee vaan, niin on moni muukin vähentänyt kirjoittamista.

    Jospa en tässä avaa, mitä se vaati. Aikaa kaksi minuuttia ja kaikkien nähtävissä.

    Ei ole missään määrätty, mutta tuollainen nimimerkin muuttaminen häiritsee ja halveksii muita, ja silloin voi odottaa samanlaista suhtautumista takaisinpäin. Mutta voihan sinua kutsua viivahenkilöksi sitten. Pistehenkilö täällä jo olikin.

    Kirjoitella saa jokainen niin paljon kuin haluaa. Muutama asiantuntija ja tavallaan sisällöntuottaja täällä on, joiden kirjoitusten vähentyminen harmittaisi, eipä muuten. Juttua on mukavasti riittänyt vuodesta toiseen.
  • #37 kirjoittanut smy 30 Jul 2021
  • Juu, nimimerkki helppo selvittää.  8)
    4 klikkausta.
Sivuja:
Toiminto