Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mikäs riivaa?

<< < (2/8) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 27.07.2021     kello on 19:52 ---No menkääpä pojat puskiin välillä paljon lepposampia ihmisiä ja uusia tuttuja tulee joka vkl ainakin mulle ;D

--- Lainaus päättyy ---

Viikon reissulla oli 2 maksettua yötä ja siinä jo tuo sauhuttelu 😉
Saunaan päästiin kuiteski joka päivä 👍🏻

armas ujomieli:
Hyvähyvä😉 Mä en oo puoleen vuoteen kerenny alueille :o 2kk sitten ostettu CEE- kaapelikela polttelee takatallissa ;D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 27.07.2021     kello on 19:59 ---Hyvähyvä😉 Mä en oo puoleen vuoteen kerenny alueille :o 2kk sitten ostettu CEE- kaapelikela polttelee takatallissa ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ei se hukkaan mene puskalaisellakaan  ;D Suko>CEE -adapteri vaan aggreen jne..  8)

armas ujomieli:
Totkai ei vaan agree ;D 20 pakkasta saatan hakeutuakin tolpan juureen lohkolämppäriä voi käyttää ;) Ja Lidlin miniuunia, ai että tulisi talvi vaan ja sukset alle ;D Silloin on alueilla rauhallista; eiköös ne nyt ole melkoisia pesäkkeitä ;)

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.07.2021     kello on 19:33 ---Tuo sauhuttelu on niin suhteellista.
Viimeviikolla vaunun taakse leiriytyi perhe, jossa isäntä oli ketjupolttaja ja valitettavasti tuuli oli meidän suuntaan. Kun ilmat on tällaiset ja kaikki mahdolliset luukut auki, haju voi olla naapurissa todella haittaava.
Mutta kun polttaa oman katoksensa alla, eipä siitä voi mennä sanomaan kotirauhaa häiritsemättä.
Tuohon pölyämiseen auttaa alueen nopeusrajoitukset ja niiden noudattamiseen voi puuttua. Ja jos se ei riitä, isäntien pitänee ottaa suolasäkki kainaloon. 😉

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärsit täysin mitä tarkoitin. Sit porukalla pää kipiä, sekä jollakin pahimmillaan viikonpäivät mahakipiä ja sekaisin kun kroppa sakkaa ja ärtyy savusta. Kyllä on mieli ja ymmärrys koetuksella passiivitupakoinnis ta ja parhaillaan loma pilalla..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View