Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mikäs riivaa?
armas ujomieli:
Hienoa näin se menee Thumb Ja älkääkä pojat sinne vasepookkiin menkö, minäkin taidan pysyä wanhassa liitossa ;)
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 27.07.2021 kello on 19:59 ---Hyvähyvä😉 Mä en oo puoleen vuoteen kerenny alueille :o 2kk sitten ostettu CEE- kaapelikela polttelee takatallissa ;D
--- Lainaus päättyy ---
2kk on vähän...mull ollut moinen takatallissa 12 vuotta, tainnu olla alle 5 kertaa auki kiepiltä kun ollut jossain alueella...ja niissäkin tarvinnut adapterin että saanut siihen pakolliseen CEE kaapeliin virtaa... >:D
Passiivitupakointi on joillekin jonkinlainen psyykkinen tauti...
Vähän samaa kastia kuin paikallisen nakurannan vastustus...jos joku seisoo dyynien päällä ilman housuja niin pakkoko on tuijottaa juuri sinne...
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 28.07.2021 kello on 07:57 ---Passiivitupakointi on joillekin jonkinlainen psyykkinen tauti...
Vähän samaa kastia kuin paikallisen nakurannan vastustus...jos joku seisoo dyynien päällä ilman housuja niin pakkoko on tuijottaa juuri sinne...
--- Lainaus päättyy ---
Minusta hiukan ontuva vertaus...
Katseen voi kääntää pois, niin nudisti on poissa silmistä. Tupakan haju sen sijaan tulee nenään, vaikka päänsä kääntäisikin.
Psyykkinen tauti on aika voimakkaasti sanottu. Nämä tupakanhajun vähättelijät monesti saattavat olla itse tupakoitsijoita. Ihan samalla tavalla, kuin kännääjät eivät todenna mitään häiritsevää käytöksessään ympärillä.
armas ujomieli:
Juu minäkin toistakymmentä vuotta sukolla ja onhan se rontissa tietty vieläkin.
Karabiilisti:
Joo itse en polta, about 5 vuotiaana tuli kokeiltua norttia kun papalta pyysin ja tarjosi...sen jälkeen ei ole maistunut.
Ja on tullut läheltä nähtyä myös mitä se tekee ihmiselle.
Tupakointi on myös tauti. Mutta jos joku sitä harrastaa niin nykyseltään voi useimmiten siirtyä hieman sivuun.
Ennen oli toisin kun joka paikassa sai sauhuta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta