Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Iveco -03 2,8 Optimointi Kannattaako, vai ei.
K.E.V:
Eikös orgissa ole 250hv v6 jolla ajettu 650tkm
Itsellä olleet ohjelmoituja 18v jo kaikki. Uusin ei vielä.
Kullervo:
Laitoin omaani (Fiat 2,3) reilu vuosi sitten Race Chipsin ja nyt noin 25 000 km jälkeen en kyllä ottaisi pois. Kyseiselle boksille lupasivat 28 hv ja 66 N lisää tehoja. Kulutus laski 1l/100km ja paljon miellyttävämpi on ajella joko kärry perässä tai ilman. Asennukseen menee noin pari minuuttia.
megaman:
Mulla kans RaceChip ollut vanhassa Boxerissa kohta 9 vuotta. K-arvo MyDieselillä alle 0.20, eli ei paljon voimasavuja putkesta tupruttele.
vaanari61:
Optimoinnilla ja lastulla on isoero, lastu "harhauttaa" antureiden lähettämiä viestejä keskusyksikölle kun optimoinnissa ei asenneta erilläsiä "härpäkkeitä" liittimien väliin vaan muutetaan keskusyksikön asetuksia. (Essonbaarissa kuultua )
Itse antaisin ennemmin vermettäni optimoida kuin lastuttaa . . . ( Perustan mielipiteeni isojenpoikien puheisiin Essonbaarissa. )
megaman:
^ Ihan tosi? 😂
Aina löytyy netistä joku, kuka alkaa lyttäämään noita "huijausboxeja".
Itellä tosiaan ongelmitta kohta 9 vuotta ja maksoi 129€. Mukana tuli plugi, jonka vaihtaa minuutissa ja auto on jälleen vakio.
Minkäänlaisia ongelmia boxin kanssa ei ole ilmaantunut koko aikana, pelkkiä hyviä asioita. Mulle kun riittää ihan toi. En istu missään nesteen parlamentissa.
Mites onnistuu optimoinnista palauttaminen, jos vaikka esson baarin kaiman serkku joka on auton ohjelmoinnut ja liukastuikin saippuaan ja optimoi nyt ihan jossain muualla? Hommakin tais maksaa silloin sen 600€... Ja palautus maksaa nyt toisessa firmassa niin ja niin paljon.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta