Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Dometic jääkaappipakastin ei toimi 12V

<< < (13/14) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 16.09.2022     kello on 19:27 ---Joo no jos verkkovirralla toimii ja kaasulla ei, niin voi olla muuallakin vika kuin liemissä. Huonot liemet saattaa kaasulla liikkua, mutta sähköillä ei.

--- Lainaus päättyy ---

?  ::)

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.09.2022     kello on 20:15 ---?  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on juuri tuo omassa kaapissa. Kaasulla toimii normaalisti, sähköllä ja akulla ei. Vastukset toimii ja lämpiää, mutta kaapin takana oleva putkisto vain hieman siitä pakoputken jälkeen, jota vastukset lämmittää. Kaasussa sen verran enemmän tehoa, että neste lähtee kiertämään ja koko putkisto lämpiää.

Kaappiin on vaihdettu kaikki osat mitä siihen voi vaihtaa, paitsi ei itse koneistoa. Käytetty irti ja ei vaan toimi. Koneistoa eivät ala erikseen vaihtamaan.
Uutta kaappia odottelen, menee myyjäliikkeen piikkiin.

mike:
Mulla vanha kaappi heräsi kun kuumailma puhaltimella lämmittelin putkeks kuumaks kapin ollessa päällä. Tiedä sitten ? Toimi ainakin yhden kesän mut myin vaunun pois.

sepej:
Putsasin kaasuputken ja palopesän, olihan tuolla ruostepölyä jonkin verran. Nyt jäähtyy kaappi ainakin kaasulla ja 220 V sähköllä. Pakoputken nuohous on hankalampi juttu koska T-kappaleen ruuviin ei pääse käsiksi. Irrotin kaapin kiinnitysruuvit ja kaasuputken ja yritin siirtää kaappia eteenpäin mutta eipä tuo hievahdakaan. Olisiko siinä mitään ideaa jos lisäisi Dometic L 200 ritilän ylä-  ja alaritilän väliin sopivalle korkeudelle huoltoluukuksi. Siitä pääsisi helposti ruuviin käsiksi. Tätä on näköjään jossain käytetty.

vaanari61:
Pyöröteräsharjaan kumpaanki päähän vetovaijeri tai vastaava.

Uita alakautta vaierinpää niin että voit vetää teräsharjan T-kappaleen yläosaan ja vedä teräsharja alaspäin roikkuvasta vaierista alas, muutama kerta teräsharjaa ylös/alas niin putki on puhdas.

T-kappaleita on moneenlähtöön, minulla sellainen versio että tuo onnistuu edellämainitulla tavalla.

Harjoja löytyy kaupasta, dremelin harjasta on omatekemäni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View