Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Dometic jääkaappipakastin ei toimi 12V

<< < (8/14) > >>

sepej:
Minulla jääkaappi ei pysy kylmänä ajon aikana.AES kaappi on kyseessä, vaihtaa kyllä akkukäytölle mutta ei silti pysy kylmänä.Muutamassa tunnissa pakastinosan lämpö tippuu alle -5 asteen. Voisiko 12 voltin vastus olla kaput?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: sepej - 15.09.2022     kello on 09:57 ---Minulla jääkaappi ei pysy kylmänä ajon aikana.AES kaappi on kyseessä, vaihtaa kyllä akkukäytölle mutta ei silti pysy kylmänä.Muutamassa tunnissa pakastinosan lämpö tippuu alle -5 asteen. Voisiko 12 voltin vastus olla kaput?

--- Lainaus päättyy ---

Ota yleismittari käteen ja mittaa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: sepej - 15.09.2022     kello on 09:57 ---Minulla jääkaappi ei pysy kylmänä ajon aikana.AES kaappi on kyseessä, vaihtaa kyllä akkukäytölle mutta ei silti pysy kylmänä.Muutamassa tunnissa pakastinosan lämpö tippuu alle -5 asteen. Voisiko 12 voltin vastus olla kaput?

--- Lainaus päättyy ---
Oletko mitannut, että syöttöön tulee 12 volttia?
AES kaappiin tulee piirikortille tieto D+ johdon kautta, jos piirikortti on viallinen ohjaus ei välttämättä mene perille. Mikäli 12 voltin syöttö ok ja vastus ehjä, vika voi löytyä piirikortilta.

D+ johdon irrottamalla kaappi toimii kaasulla moottorin käydessä

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: sepej - 15.09.2022     kello on 09:57 ---Minulla jääkaappi ei pysy kylmänä ajon aikana.AES kaappi on kyseessä, vaihtaa kyllä akkukäytölle mutta ei silti pysy kylmänä.Muutamassa tunnissa pakastinosan lämpö tippuu alle -5 asteen. Voisiko 12 voltin vastus olla kaput?

--- Lainaus päättyy ---

Pysyykö kaasulla kylmänä ajon aikana? Onko vain 12v  käytöllä ongelmia?

sepej:
12 V tulee syöttöön kun auton laittaa käyntiin, nyt huomasin että kaasullakaan ei pysy kylmänä, liekki kyllä palaa. Tämä voi ehkä korjautua puhdistamalla palopää ja suutin. Maasähköllä toimii ihan hyvin. Olen vielä reissussa niin pääse kunnolla tutkimaan. Kortti ongelmia on tainnut näissä myös olla, miten se ilmenee? Toimiiko kaappi silloin ollenkaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View