Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Reimo Casa Royal320

<< < (2/2)

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Mella - 20.07.2021     kello on 16:09 ---Kiitoksia vinkistä. Tuossa kuvassasi näkyy ilmeisesti se sinun verhotankosikin.
Olisiko käytännössä parempi, jos sisäkatto olisi noiden putkienkin alapuolella, sillä nehän myöskin hikoilevat talvella.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän se voisi olla kunnon ilmavälillä parempi, oli vaan noin asennettuna helppo ja nopea toteuttaa. Mutta se pahin paahde pysyy jo nyt mukavasti ulkopuolella. Olisi pitänyt laittaa jo aikapäiviä sitten.

Ko. aluskatteen ominaisuuksissa sanotaan:

"Aluskate omaa pienen kosteusvastuksen ja sopii siksi sekä tiiviisiin että tuuletettuihin kattorakenteisiin"

https://www.k-rauta.fi/tuote/aluskate-divoroll-universal-15x50m-75m/6415920003743

Matti Jääskeläinen:
Minulla oli aikoinaan vaunu jossa tuo etuteltta. Myynnin yhteydessä jäi verhot ja sisäkattokangas varastoon.
Terveisin Matti

Matti Jääskeläinen:
Onko vielä ikkunaverhot ja sisäkattokangas hakusessa. Minulta ne löytyy.
Miten saan sinun yht.tiedot.
Terv. Matti



--- Lainaus käyttäjältä: Mella - 20.07.2021     kello on 13:32 ---Olen ostanut käytetyn Reimo Casa Royal 320 talviteltan. Rouvani pitää hankintaani epäonnistuneena, sillä teltasta puuttuvat ikkunaverhot kokonaan. Samoin pitäisi teltan tehdaspakkauksessa olla myös jonkinlainen sisäkattokangas.
Olen yrittänyt netistä etsiä möisikö mikään liike erikseen näitä tuotteita, mutta täysin tuloksetta.
Verhojen tekeminenhän ei ole mikään ihmeellinen juttu, mutta kun teltan seinissä ei ole minkäänlaisia ripustuslenkkejä verhotangoille, vaan ikkunoiden yläpuolella on jonkinlaiset muoviset uralistat. Ilmeisesti verhojen pitäisi jollain konstilla näihin kiinnittyä.
Osaisiko joku kertoa, miten ja millaisilla kiinnikkeillä verhot saisi ripustettua tällaiseen uralistaan.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View