Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Parhaat asuntoauto merkit
smy:
Mulla takatalli myös ehdoton. Haluan fillarin sisään. yli 10v pelasin takatelineen ja suojan kanssa.
88k5:
"Se mitä mulla ei oo, sitä en tarvii" - erehtymättömän lauseita
Jos talviauton tarve, korkea tuplapohja paras valinta kun mikään ei pääse jäätymään. Harrastuskamppeet häviää pohjaan, eikä tartte sisälle tupaan tuoda. Saati mitään penkialusia luukuttaa..
Tuplapohja koko matkalta tekee tuvan lattiasta tasaisen. Ei tule pyöräkotelot lattian läpi. Auto on silloin hiljainen ja lämmin. Kellari kun on lämmin, on tuvan lattiakin.
Saattaa korottaa koppia, mutta ainakin Fränkissä takavetoiseksi AlKon runko madaltaa ja leventää paljon - lisänä vielä erillisripustettu kierrejousitus.
Nyt kun on sprintterin etupääkin parannettu, tällä ajaa kuin turistbussilla
Juu, ei enää mankeleiden ripustamista takaseinän vaan takatalliin
smy:
Talviautoo en haluu. Kun on riittävän ahdistavaa olla kotonakin tämän maan talvessa.
Karabiilisti:
taloissakin oli menneisyydessä suostittua tuo tuplapohja (valesokkeli) johon piilotettiin talotekniikkaa. Thumb
Useimmille riittää 3 vuoden ajan auto. Ja sitäkin voi tilapäisesti talvella käyttää.
4 Mautoa on tullut ajeltua reissukäytössä ja ainakin itelle on tullut näkemykseksi pakolliset vaatimukset
- 4 hengen sängyt oltava siten ettei yhtään pöytäryhmää tarvi purkaa eli koko asuintila säilyy koko ajan käytettävissä nukku joku tai ei
- takatalli ja iso
- erillinen oma suihkukoppi
Peruutus kamera, lattiamukavuuslämpö pitää olla mutta niitä ei ostettaessa tarvi olla, saa asennettua kaikkiin parilla satasella.
Mielellään paripyörät niin pysyy rengaskulut aisoissa. Setillä ajaa about 80 000km.
Cille5:
Neljä sivua keskustelua käyty jo.
Poimin keskustelusta juuri parhaat palat, jotka myötäilevät keskustelun otsikkoa "Parhaat asuntoauto merkit?"
Ilmeisesti voittajiksi selvivi Rapido, Concorde, Niessmann Bischoffin (Arto, Flair, Clou, Clouliner) ja Carthago.
Hymer taitaa olla parempaa keskikastia.
Keskustelusta olen saanut vinkkejä uuden auton minimivaatimuksista .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta