Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Parhaat asuntoauto merkit

<< < (2/14) > >>

Hauho:
Käytetyssä ei merkki niin hirveästi paina arvoasteikossani vaan kuinka sitä on luotettavien tietojen perusteella hoidettu. 
Itse olemme käytettyjen hoidon sisäkunnon todenneet mm. sisustuksen puhtaudesta, leikkuulaudan ja jääkaapin sisäosien kunnosta. 
Ajoneuvon tekniseen kuntoon on ei-ammattilaisen huonompi ottaa kantaa.  Luotettava, tunnettu pitkäaikaisesti myyntiä tehnyt ja asiansa hoitava myyjä vastaa puheistaan jopa kirjalliseen takuuseen saakka.

armas ujomieli:
Minä ostaisin Concorden jos en välittäisi pitkästä avioliitosta pankin kanssa :o Toinen vaihtoehto olisi Flair.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 19.07.2021     kello on 17:37 ---Minä ostaisin Concorden jos en välittäisi pitkästä avioliitosta pankin kanssa :o Toinen vaihtoehto olisi Flair.

--- Lainaus päättyy ---

Matkailuautossa pitää olla suunnilleen sama varustus kuin kotonakin. Vähemmälläkin tulee toimeen. Siis, tulee toimeen.
Tässä Ujomielelle: https://www.nettikaravaani.com/niesmann-bischoff/flair-8000i/1572097

armas ujomieli:
Kyllä lankamies tietää mitä toinen lankamies tarvitsee  ;) Thumb Tuossahan pikaseen katsottuna kaikki tarvittava; karaokevehkeet kantaa Caraatista poies ni alkaa tulemaan valmista. Huomenna tienaamaan hippusia ;D

Cille5:
Laaduissa on tosiaan eroja.
Pelkästään myyntikuvista näkee kuinka kulunut, rispaantunut, veltostunut uudempien autojen verhoilu on vaikka autolla olisi ikää vasta kymmenen vuotta ja mittarissakin alle 100tkm.

Uudet autot ovat tyylikkään ja modernin näköisiä, ledi valoja on siellä täällä, mutta mielestäni eivät ole kodinkaan kodikkaita (makuasia). Mielummin ostan kymmenen vuotta vanhan auton jossa on tummahko ja laadukas sisustus.

Edellisessä autossani oli 2,7L mersun kone ja alusta, mutta luulen että tulisin toimeen myös Fiatin 3.0L tai 2,3L tekniikalla.

Kestääkö 2,3L Fiatin kone ongelmitta asuntoauto käytössä? Painoa on kuitenkin päällä jatkuvasti ja paljon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View