Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Autonakun ylläpitovaraaminen

<< < (7/9) > >>

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.10.2021     kello on 22:39 ---Miksi S&S autoa ei saisi ladata normaalilla älylaturilla...?

Mulla on paku ja henkilöauto S&S toiminnalla ja niissä on Webastot. Lataan tarvittaessa älylaturilla, mutta käsittääkseni laturin miinus pitää kytkeä maadoituspisteeseen, eikä suoraan akun - napaan.
Näissä molemmissa on laturi, joka starttaa liikenteessä. Toinen startti on perinteinen, kun auto käynnistetään liikkeellelähdössä.

--- Lainaus päättyy ---
Ok joku tällainen juttu siinä kait oli! Tuo oli uutta että laturilla starttaa! On tuo ohje kirja vielä saamatta. Oliko vielä että plussakin pitäs kytkeä auton oman laturin lähtevään liitäntään? Mahtaa olla kallis laturi?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  2.10.2021     kello on 22:29 ---Ei kait sentään ihan auto kyseessä! Enpä ole tuollaisesta laturista vielä kuullut muuten kun veneessä!

--- Lainaus päättyy ---

Oli mulla Hondassa.

lahelju:
Volkkarin ohjekirjassa ohje:
Älä koskaan yhdistä mustaa käynnistyskaapelia 12 V:n akun miinusnapaan –. Yhdistäminen miinusnapaan voi johtaa siihen, että auton elektroniikka arvioi 12 V:n akun tilan väärin.
Autossa s&s

mike:
On nämä nyky vehkeet menny jo liian hienoiks! Kysyin että jos sais nuo takavalotkin palamaan päivävalojen kanssa niin eivät suositellu menee kuulemma vähäpäästöisyys vituralleen! Kumpi sitten lie parempi? Kele antaapi sit olla! Perään ajajahan maksaa!

99:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  3.10.2021     kello on 15:55 ---On nämä nyky vehkeet menny jo liian hienoiks! Kysyin että jos sais nuo takavalotkin palamaan päivävalojen kanssa niin eivät suositellu menee kuulemma vähäpäästöisyys vituralleen! Kumpi sitten lie parempi? Kele antaapi sit olla! Perään ajajahan maksaa!

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minun autossa palaa takavalotkin päivävaloasetuksill akin, se tosin on "simply clever" ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View