Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Autonakun ylläpitovaraaminen

<< < (6/9) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 15.07.2021     kello on 12:49 ---.
.
Autossani on ..start/stop -toiminto...

--- Lainaus päättyy ---
Tiedätkö onko siinä erillistä s/s akkua?

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.09.2021     kello on 19:22 ---Aika kallis työn hinta, sanoisin...

--- Lainaus päättyy ---

Enhän mä muuten mut!! Kun siinä on start ja stop toiminto ja joku juttu mikä vahtii akun latausta eikä sais muka normi laturia kytkeä akun napoihin! Ihan vebaston käyttöä varten laitan ja jos jotain ilmenee niin voi mainita et vw korjaamolla on laitettu!

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  2.10.2021     kello on 21:26 ---Enhän mä muuten mut!! Kun siinä on start ja stop toiminto ja joku juttu mikä vahtii akun latausta eikä sais muka normi laturia kytkeä akun napoihin! Ihan vebaston käyttöä varten laitan ja jos jotain ilmenee niin voi mainita et vw korjaamolla on laitettu!

--- Lainaus päättyy ---
sehän siinä on kun laturi toimii myös starttina. toki löytyy perinteinen startti, mutta sitä ei voi käyttää liikenteessä.

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo -  2.10.2021     kello on 22:22 --- sehän siinä on kun laturi toimii myös starttina. toki löytyy perinteinen startti, mutta sitä ei voi käyttää liikenteessä.

--- Lainaus päättyy ---
Ei kait sentään ihan auto kyseessä! Enpä ole tuollaisesta laturista vielä kuullut muuten kun veneessä!

Aakku:
Miksi S&S autoa ei saisi ladata normaalilla älylaturilla...?

Mulla on paku ja henkilöauto S&S toiminnalla ja niissä on Webastot. Lataan tarvittaessa älylaturilla, mutta käsittääkseni laturin miinus pitää kytkeä maadoituspisteeseen, eikä suoraan akun - napaan.
Näissä molemmissa on laturi, joka starttaa liikenteessä. Toinen startti on perinteinen, kun auto käynnistetään liikkeellelähdössä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View