Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Pate 17 Jun 2021
  • Maanantaina tulee jo kuukausi toisesta rokotuksesta mutta eipä näy vielä OmaKanta sivuilla.Ihmeen hidasta touhua  Thumbd
  • #2 kirjoittanut käpynotko 17 Jun 2021
  • Mulle tuli näkyviin heti kun olin 1. piikin saanu.
  • #3 kirjoittanut Aakku 17 Jun 2021
  • Omakannassa on ollut jo jonkun aikaa...

    Kyseessä on ollut kuitenkin kansallinen rokotustodistus tässä vaiheessa.
    Näkyi olevan Kansallinen edelleen, vaikkakin englannin kielinen.
  • #4 kirjoittanut Pate 17 Jun 2021
  • Mulle tuli näkyviin heti kun olin 1. piikin saanu.
    Minullakin näkyi ensimmäinen piikki melkein samana päivänä mutta tuota toista ei vielä näy.
  • #5 kirjoittanut Pate 14 Jul 2021
  • Tänään viimein päivitty OmaKantaan toinenkin rokotus eli sain koronarokotustodist uksen.
    Huomenna vielä kova helle joten pysymme kaupungissa.
    Perjantaina mökille ja ehkä jo viikonlopun aikana vaunu perässä pohjoista kohti.
  • #6 kirjoittanut MRi 14 Jul 2021
  • Tänään viimein päivitty OmaKantaan toinenkin rokotus eli sain koronarokotustodist uksen.
    Itse sain tokan piikin eilen ja tänään näkyi jo Omakannassa ja rokotustodistus oli valmiina. Rokotuspaikalla tais sanoa että voi mennä 2-5 vrk ennen kuin näkyy.
  • #7 kirjoittanut Pate 14 Jul 2021
  • Itse sain tokan piikin eilen ja tänään näkyi jo Omakannassa ja rokotustodistus oli valmiina. Rokotuspaikalla tais sanoa että voi mennä 2-5 vrk ennen kuin näkyy.
    Minulla oli 21.5 toinen rokotus ja nyt vasta se näkyi OmaKanta-sivulla.Melkein 2kk  >:D
  • #8 kirjoittanut kimi 14 Jul 2021
  • Tänään käytiin vaimon kanssa tokalla piikillä, en ole omakantaa katsonut. Meillekin sanottiin, että voi viedä 5 päivää.
  • #9 kirjoittanut K.E.V 14 Jul 2021
  • Alle tunti meni. Kun näkyi.
  • #10 kirjoittanut Lerssinen 14 Jul 2021
  • Sain kans tänään toisen piikin, nopeammin kuin liki 30 vuotta vanhempi isäukko joka asuu naapurikunnassa  :-X No, meidän kylä lienee liki ykkösiä mitä rokotusvauhtiin tulee.
  • #11 kirjoittanut 0yxxy0 14 Jul 2021
  • Täällä kans tänään II-piikki. Käsi vähän kipeä, ehkä saman verran kuin I-piikillä. Omakannassa näkyi eka piikki viellä, mutta eipä tiedolla ole tarvettakaan.
  • #12 kirjoittanut ktako 15 Jul 2021
  • Nyt tauti leviää  nuorten aikuisten välityksellä,  juuri niiden jotka notkuvat baareissa ja yökerhoissa ja jotka ovat lopettaneet maskien käytön kun virallinen lupa tuli. Ei ole kykyä ajatella omilla aivoilla.  :-\
  • #13 kirjoittanut 0yxxy0 15 Jul 2021
  • Nyt tauti leviää  nuorten aikuisten välityksellä,  juuri niiden jotka notkuvat baareissa ja yökerhoissa ja jotka ovat lopettaneet maskien käytön kun virallinen lupa tuli. Ei ole kykyä ajatella omilla aivoilla.  :-\
    Ja lisäksi rokotuskammoisia.
  • #14 kirjoittanut MRi 15 Jul 2021
  • Ja lisäksi rokotuskammoisia.
    Rokotevastaisuus keskittyy vielä yleensä perhepiiriin tai jopa paikallisesti isompaan ryhmään. Riippuen siitä tulee kammo salaliittoteorioide n pohjalta vai ohjaako siihen joku korkeampi voima...

    Täytyy kuitenkin muistaa, että rajoitusten päämäärä oli kaiketi estää sairaanhoidon ylikuormittuminen ja loppupeleissä myös koronakuolleisuus. Nyt kun rokotekattavuus on jo kohtuullisen hyvin edennyt, niin noiden tartuntalukujen perusteella ei voi vetää enää ihan samoja johtopäätöksiä kuin aiemmin.

    Omasta mielestä Hanna Nohynekillä on hyvin valot päällä ja tuo keskustelun avaus on enemmän kuin perusteltu.

    https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/90697caf-f670-4a58-9335-595dd3319de0

  • #15 kirjoittanut ktako 15 Jul 2021
  • Koronavirus näyttää olevan joillekin niin pirullinen tauti, ettei sitä kenellekkään haluaisi. Rajoitusten purkamisen myötä kasvaa ihmisen oma vastuu samassa suhtessa. Valitettavasti useilla ei mene se tajuntaan.

    Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

Sivuja:
Toiminto