rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hietasaaressa koronaa  (Luettu 4761 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Hietasaaressa koronaa
« : 9.07.2021 kello on 19:22 »
Facen tieto



*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.01.2022 kello on 18:41
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #1 : 9.07.2021 kello on 22:21 »
Eikö silloin, kun on epäily altistuksesta, pidä a) jäädä omaehtoiseen karanteeniin ja  b) mennä välittömästi testiin  ????

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:59
  • Retkeilijä
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #2 : 9.07.2021 kello on 22:38 »
Juuh, tässä yksi pikku syy miksi olen ollut puskauskovainen entistäkin enemmän.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #3 : 9.07.2021 kello on 23:09 »
Kieltämättä mietitytti, kun viime lokakuussa saunoin Kalajärvellä. Pieni sauna ja 8 ukkoa sai olla samalla vuorolla. Silloin tilanne oli ihan naapurissa Vaasan seudulla erittäin paha.

Vaan niin se menee, että altistus voi iskeä missä tahansa ja ilman altistajankaan myötävaikutusta. Vaikka olet ollut kuinka huolellinen olet voinut tartunnan saada jostakin täysin ilman omaa myötävaikutustasi.

Vaarallisin paikka, missä itse olen ollut, oli Frankfurtin lentokenttä maaliskuun alussa 2010. Silloin asia alkoi vasta avautua Euroopassa. Ehkä sairastin, ehkä en.

Vaan paroni on onneksi ollut muissa kiireissä?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:44
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #4 : 10.07.2021 kello on 00:10 »
Kieltämättä mietitytti, kun viime lokakuussa saunoin Kalajärvellä. Pieni sauna ja 8 ukkoa sai olla samalla vuorolla. Silloin tilanne oli ihan naapurissa Vaasan seudulla erittäin paha.

Vaan niin se menee, että altistus voi iskeä missä tahansa ja ilman altistajankaan myötävaikutusta. Vaikka olet ollut kuinka huolellinen olet voinut tartunnan saada jostakin täysin ilman omaa myötävaikutustasi.

Vaarallisin paikka, missä itse olen ollut, oli Frankfurtin lentokenttä maaliskuun alussa 2010. Silloin asia alkoi vasta avautua Euroopassa. Ehkä sairastin, ehkä en.

Vaan paroni on onneksi ollut muissa kiireissä?
no miten se saksan reissu meni sitten omasta miestä? reissu ei häiritse, mutta nämä mielipiteet kun niissä ei ole mitään linjaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #5 : 10.07.2021 kello on 08:21 »
En käy missään yleisessä saunassa. Ei edes Kopparössä. Siitä on kauan kun viimeksi

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #6 : 10.07.2021 kello on 12:04 »
Joo kiirettä ollut Alan Thumb Toikin tapahtunut Uikkari saunassa, ja vielä pitävät uikkari saunaa Thumbd

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #7 : 10.07.2021 kello on 12:18 »
no miten se saksan reissu meni sitten omasta miestä? reissu ei häiritse, mutta nämä mielipiteet kun niissä ei ole mitään linjaa.

Sehän meni hyvin. Paljon alhaisemmat tartuntaluvut kuin Suomessa. Ei tarvinnut olla täällä altistumassa ja kattelemassa suomalaisten koronakiistäjien vastuutonta käyttäytymistä.

Saksassa oltiin tosissaan torjumassa koronaa ja se näkyi tilastoissa. Liiankin tosissaan paikoin, vaan sääntöjen mukaan mentiin.

Eipä näkynyt muita suomalaisia yhtä pariskuntaa lukuunottamatta, jotka tuskin olivat karavaanareita. Mennessä laivassa oli muutama.

Mitenhän mennyt omasta mielestä niillä, jotka epidemian alkuvaiheessa väittivät, ettei tämä ole kausiflunssaa kummempaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:55
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #8 : 10.07.2021 kello on 14:58 »
Jälkiviisaus on paras. Mikä oli tietoisuus pandemian alkuvaiheessa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #9 : 10.07.2021 kello on 15:08 »
Mitenhän mennyt omasta mielestä niillä, jotka epidemian alkuvaiheessa väittivät, ettei tämä ole kausiflunssaa kummempaa.
Tietojen mitä julkisuuteen annetaan, rokottamattomia ja muita Q-henkilöitä on nykyään teholla olevat jne

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #10 : 10.07.2021 kello on 17:41 »
Jälkiviisaus on paras. Mikä oli tietoisuus pandemian alkuvaiheessa.

Silloin kannattaakin varautua pahimpaan eikä vähätellä riskejä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:44
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #11 : 10.07.2021 kello on 21:44 »
Silloin kannattaakin varautua pahimpaan eikä vähätellä riskejä.
sinä juuri näytit miten varaudutaan pahimpaan, lähtemällä reissuun. kaikista tärkeintä on se että muut huolehtii turvallisuudesta ja itse voi tehdä mitä haluaa. näyttä edelleen mielipide muutuvan sen mukaan mikä on sinulle edullinen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #12 : 10.07.2021 kello on 21:51 »
sinä juuri näytit miten varaudutaan pahimpaan, lähtemällä reissuun. kaikista tärkeintä on se että muut huolehtii turvallisuudesta ja itse voi tehdä mitä haluaa. näyttä edelleen mielipide muutuvan sen mukaan mikä on sinulle edullinen.
Lopeta lässytys!!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:55
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #13 : 10.07.2021 kello on 22:05 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Hietasaaressa koronaa
« Vastaus #14 : 10.07.2021 kello on 23:51 »
sinä juuri näytit miten varaudutaan pahimpaan, lähtemällä reissuun. kaikista tärkeintä on se että muut huolehtii turvallisuudesta ja itse voi tehdä mitä haluaa. näyttä edelleen mielipide muutuvan sen mukaan mikä on sinulle edullinen.

Kerroppas vielä, millä perusteella olen toiminut turvattomasti. Juuri osoitin, että asia on toisinpäin. Suomi ei ole se maailmankolkka, jossa kaikki asiat ovat parhain päin. Tämänkin taustalla on todennäköisesti se, että oma taito ja uskallus ulkomaanmatkailuun puuttuu.

Sinun tapasi on yksinomaan häiriköidä tätä foorumia kyseenalaistamalla muiden toimintaa ja olemalla kertomatta mitään esim. omasta kalustostaan. Paitsi silloin, kun tarvitset itse apua. En arvosta.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2021 kello on 11:19 »