Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hietasaaressa koronaa
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 10.07.2021 kello on 14:58 ---Jälkiviisaus on paras. Mikä oli tietoisuus pandemian alkuvaiheessa.
--- Lainaus päättyy ---
Silloin kannattaakin varautua pahimpaan eikä vähätellä riskejä.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.07.2021 kello on 17:41 ---Silloin kannattaakin varautua pahimpaan eikä vähätellä riskejä.
--- Lainaus päättyy ---
sinä juuri näytit miten varaudutaan pahimpaan, lähtemällä reissuun. kaikista tärkeintä on se että muut huolehtii turvallisuudesta ja itse voi tehdä mitä haluaa. näyttä edelleen mielipide muutuvan sen mukaan mikä on sinulle edullinen.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 10.07.2021 kello on 21:44 --- sinä juuri näytit miten varaudutaan pahimpaan, lähtemällä reissuun. kaikista tärkeintä on se että muut huolehtii turvallisuudesta ja itse voi tehdä mitä haluaa. näyttä edelleen mielipide muutuvan sen mukaan mikä on sinulle edullinen.
--- Lainaus päättyy ---
Lopeta lässytys!!
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 10.07.2021 kello on 21:51 --- Lopeta lässytys!!
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä Paroni
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 10.07.2021 kello on 21:44 --- sinä juuri näytit miten varaudutaan pahimpaan, lähtemällä reissuun. kaikista tärkeintä on se että muut huolehtii turvallisuudesta ja itse voi tehdä mitä haluaa. näyttä edelleen mielipide muutuvan sen mukaan mikä on sinulle edullinen.
--- Lainaus päättyy ---
Kerroppas vielä, millä perusteella olen toiminut turvattomasti. Juuri osoitin, että asia on toisinpäin. Suomi ei ole se maailmankolkka, jossa kaikki asiat ovat parhain päin. Tämänkin taustalla on todennäköisesti se, että oma taito ja uskallus ulkomaanmatkailuun puuttuu.
Sinun tapasi on yksinomaan häiriköidä tätä foorumia kyseenalaistamalla muiden toimintaa ja olemalla kertomatta mitään esim. omasta kalustostaan. Paitsi silloin, kun tarvitset itse apua. En arvosta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta