Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Tietokone hajosi
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 7.07.2021 kello on 15:07 ---Uusi virtalähde tilattu, se ainakin tussahteli kun yritti konetta käynnistää. Ei tussahteli enää
--- Lainaus päättyy ---
Kun haluan osallistua niin veikkkaan, että verkkopuolen konkka siellä tussahteli.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 7.07.2021 kello on 17:36 ---Kannattaisikohan vaihtaa se huoneenkuumentaja läppäriin? Tietenkin jos sen saa jotenkin tekohengitettyä jollainlailla toimivaksi, eihän tuoreempaa kannata harkita.
Mitä vuosituhannelta kone on?
--- Lainaus päättyy ---
No ei, poikien läppärit ainakin ovat olleet lyhyt ikäisempiö vaikka ovat olleet uusia ja tehokkaampia.. Tuon mun värkin teho riittää vielä mulle pitkään. Windows käynnistys kestää 22 sekkaa ja sekin riittää mulle.
Mautoilija:
Nyt käynnistyminen kestää hieman pidempään.
Hyvää huoneenlämmitystä. Kelit ovat siihen mainiot.
latushka83:
Kannattaa muistaa että kaikille ei tuo läppäri ole toimiva vaihtoehto. Tarpeita on niin monenlaisia.
Mautoilija:
Totta. Printteriportti saattaa matriisikirjoittime lle puuttua.
Tätäkin viestiä kirjoitan tavallisella näppiksellä, joskus hiirellä kursoria siirtäen. Tai autokäytössä läppiksen näytöltä tai hiiripadilta. Näyttökin erillinen HDMI:llä liitetty koneeseen.
Miten tämä kokoonpano eroaa pöytäkoneen tarjonnasta? Näyttöjä tosin käytössä tuplat ja autossa 12v virtalähde.
Mutta eipä pöytäkoneen tekohengitys minuun vaikuta. Kovasti ollaan varmoja powerviasta. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta