Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Ducato x250 kytkentäkaaviot (WiPro asennus)

(1/4) > >>

meelos:
Thitronik WiPro III safe.lock asennus alkoi ja en olis uskonut ,että on niin vaikeeta löytää näistä sulakerasian liittimistä mitään netistä tai jostain, mikä piuha on missä mikääkin..

mjh48:
Koeta löytää netin ihmeellisestä maailmasta ”eLearn Ducato X250”
Nittä on olemassa ladattavana ISO-levykuvina tai valmiina CD (DVD) -levynä.
Minulla on eLearn Ducato 244 ja siinä on hyvät kytkentäkaaviot.

meelos:
Juu olen tätä tässä yrittänyt koko päivän ymmärtä, mut siel ei ees kerrota minkä värinen kyseinen eLearn liitin on mistä puhutaan, eikä kuvia eikä mitään.. oon nyt ottanut jokaisesta liittimesta kuvan ja sit sieltä eLearnista ottanut vaan jonkun auki ja katsonut osuuko värit mun liittimen tähän asti en oo ytäkään löytänyt.. mielestäni vähä hankala ohjelma vähä vaan voin oletta että siellä jossain se mun liitin on, vois ees kertoa minkä väristä näytetään.

Esim eLearning tästä valikosta näitä käynnyt läpii, mielestäni suunta on oikea ja siel pitäis olla kai.. http://4cardata.info/elearn/244/2/244000001/244000002/244000005/244002399

Tarvitaan siis näitä sivulla 32. olevia piuhoja https://www.thitronik.de/fileadmin/user_upload/wipro_iii-installationsanleitung_1.6-international.pdf

meelos:
Kuvat sain eLearnissa toimii, piti asentaa SVGView

Tuo on ainut minkä värit osuu minun liittimen
B002E JUNCTION UNIT UNDER DASHBOARD (CAB WIRING)

mikään muu liitin ei osuu,en löytänyt mitään missä olisi samoja värejä..  huh onpa hankala homma..

Pitäisi löytää nämä.. 2010-11-08 2.3JTD autosta

IGNITION
SIREN BK
SIREN R
CAN-H
CAN-L
HORN
HAZARD INDICATORS

meelos:
Juu nyt alkoi aukee, kyl tuo eLearn pitää paikkaansa ja on mulla sama auto  ^-^ se on vaan sika hankalaa ymmärtä missä nämä on.. harmi ettei tuo Thitronik voisi edes jotain ohjeita tästä antaa

Hazard Indicator
Ignition
Horn
CAN High
CAN Low
Central locking front
Central locking rear

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View