Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Hobby kattoikkuna vuotaa.

(1/2) > >>

Nurmis:
Kuinkahan työläs homma on moisen ongelman korjaaminen? Kyseessä 460 hobby, pienempi ikkuna tiputtelee sängyn päälle. Huomasin asian jo 2 vuotta sitten kun vedin vaunua hirmuisessa sateessa. Olen sen jälkeen seuraillut, en ole vettä sisällä nähnyt muutakun nyt taas. Mielenkiintoista sekin että aluksi kun piskotteli, vettä tippui, nyt sataa kaatamalla eikä vettä enää tipu.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Nurmis - 23.06.2021     kello on 00:15 ---Kuinkahan työläs homma on moisen ongelman korjaaminen? Kyseessä 460 hobby, pienempi ikkuna tiputtelee sängyn päälle. Huomasin asian jo 2 vuotta sitten kun vedin vaunua hirmuisessa sateessa. Olen sen jälkeen seuraillut, en ole vettä sisällä nähnyt muutakun nyt taas. Mielenkiintoista sekin että aluksi kun piskotteli, vettä tippui, nyt sataa kaatamalla eikä vettä enää tipu.

--- Lainaus päättyy ---

Vesi on löytänyt uuden reitin, sinne seinän väliin, siksi ei tiputa.

Nurmis:
Kosteusmittaus tehty onneksi edelliskesänä ja rutikuivaa oli, näkyy mittausreiätkin luukun vuotokohdan vieressä. Täytynee nopeaa viedä huoltoon.

Hesus:
On niitä ennenkin märkiä vaunuja autoja kosteusmittauksella kuiviksi todettu.

Mutta puolen päivän homma ottaa irti,poistaa vanhat butyylit ja laittaa uudet.

Periaatteessa voi tietty vuotaa itse luukkukin tai tiiviste, tai jos ei edes ole tiivistettä.

Itse ottaisin ensimmäisenä sen sisäkehikon/verhokasetin irti ja tutkisin mistä vesi tulee.tai minne menee.

Karabiilisti:
Rohkeasti vaan meisseli käteen ja alapuolen ruuvit irti....ei ole rakettitiedettä tuo.
Matkailuautossa tuli tehtyä luukun irrotus, puhdistus, tiivistys ja kiinnitys ja siinä meni kokonaisuutena ehkä puol tuntia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View