Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus, johto kiinni nastaan n. 4
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.09.2011 kello on 20:37 ---Kysymys on siitä, että kuvan vastuu on kuitenkin minulla loppupeleissä.
--- Lainaus päättyy ---
Korkeintaan mooraalinen.. eiköhän vastuu ole kuulijan :)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.09.2011 kello on 20:40 ---Katso vastaus 12. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jep
Ihan selvennyksen takia tuon kirjoitin. Jos tuon osan ketjua lukee, niin siinä voi käsittää asian eri tavoilla, tosin vastaus 12 on selkeä ja ytimekäs.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 21.09.2011 kello on 19:02 ---Jos olen asian ymmärtänyt oikein, niin tietyn lämpötilan saavutettuaan patruuna menee pois päältä ja patruunan kv-pumppu myös pysähtyy. Kun 12V pumppu pannussa on kytketty mukaan, se kierrättää vettä edelleen pitäen lämmön tasaisena.
Totta jos joku irrottaa 230V piuhan, niin 12V pumppu käy niin kauan kun akussa virtaa riittää.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä en huomannut aiemmin kahta kysymystä, joten selvennyksen vuoksi vastaan uudestaan.
Ensimmäiseen kysykykseen vastaus on, pumppu sammuu kun huonelämpötila on saavutettu ja ohjauspaneeli katkaisee sähkölämmityksen.
Toiseen kysykykseen vastaus on, pumppu jää päälle kun sähköjohto irroitetaan vaunusta.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.09.2011 kello on 14:15 ---Tässä en huomannut aiemmin kahta kysymystä, joten selvennyksen vuoksi vastaan uudestaan.
Toiseen kysykykseen vastaus on, pumppu jää päälle kun sähköjohto irroitetaan vaunusta.
--- Lainaus päättyy ---
Elikä kun minä pidän lämpöä jatkuvasti päällä,
niin 4 nastasta johto irti ja pakkasaikaan molemmat
lämmitykset päällä niin 12v pumppu ei pyöri koko ajan.?
Saikohan tuosta mitään selvää.?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 22.09.2011 kello on 17:04 ---Elikä kun minä pidän lämpöä jatkuvasti päällä,
niin 4 nastasta johto irti ja pakkasaikaan molemmat
lämmitykset päällä niin 12v pumppu ei pyöri koko ajan.?
Saikohan tuosta mitään selvää.?
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin, tai sitten laitat välireleen tunturikytkimeksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta