Matkailukeskustelut > Lappi

Ylälapissa ahistaa taas

<< < (4/6) > >>

Oulaa:
Miten se keksittäs jotta olis renrikästä huolehtia ympäristöstä.
Sais laittaa someen kuinka me siivotaan luontoa .

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 14.06.2021     kello on 11:29 ---Miten se keksittäs jotta olis renrikästä huolehtia ympäristöstä.
Sais laittaa someen kuinka me siivotaan luontoa .

--- Lainaus päättyy ---

Amisheeboille vaan selittämään parkkiksille kun bassot huutaa mäkkäripaperit lentää syönnin jälkeen vaan ikkunasta pihalle.

Olin Rovaniemen satamassa muutaman tunnin parkissa tossa ja ikkunasta näin  kun viereen tuli tämmönen auto ja siitä laskivat ikkunasta vaan mäkkipussin parkkikselle. Huomasin ja koputin napakasti kulkimen ikkunaan ja kun pää kääntyi niin osoitin paperipussia. Pettyneen näkönen jamppa otti pussukan mukaan. Luuli että kukaan ei huomaa.
Ei mahdu mun kaaliin kyllä, jonkun nuokin on siivottava.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 14.06.2021     kello on 11:39 ---Amisheeboille vaan selittämään parkkiksille kun bassot huutaa mäkkäripaperit lentää syönnin jälkeen vaan ikkunasta pihalle.

Olin Rovaniemen satamassa muutaman tunnin parkissa tossa ja ikkunasta näin  kun viereen tuli tämmönen auto ja siitä laskivat ikkunasta vaan mäkkipussin parkkikselle. Huomasin ja koputin napakasti kulkimen ikkunaan ja kun pää kääntyi niin osoitin paperipussia. Pettyneen näkönen jamppa otti pussukan mukaan. Luuli että kukaan ei huomaa.
Ei mahdu mun kaaliin kyllä, jonkun nuokin on siivottava.

--- Lainaus päättyy ---
Oli sitten loppupelissä aika fiksu nuori...

Yleensä kommentti on "Haista *****". Tällaisilta nuorilta kuulee usein, että siivojat on sitä varten ja siitä ne palkkansa saa.

volvo:
joskus oli sanonta "pidä suomi siistinä, aloita autosta" . ainakin tämä on mennyt perille.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 13.06.2021     kello on 22:44 ---Taitaa pahvitörky tulla niistä kulkuneuvoista joissa on kovasti tummennetut lasit ja kova basson jytke

Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---
Olen nähnyt keski-iän tuolla puolella olevan naisihmisoletetun heittävän roskapussinsa levähdyspaikan ojaan.
Asumiskäyttöön tarkoitetusta autosta oletettu ja roskat tuli.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View