rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ylälapissa ahistaa taas  (Luettu 16903 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #15 : 14.06.2021 kello on 11:29 »
Miten se keksittäs jotta olis renrikästä huolehtia ympäristöstä.
Sais laittaa someen kuinka me siivotaan luontoa .

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:22
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #16 : 14.06.2021 kello on 11:39 »
Miten se keksittäs jotta olis renrikästä huolehtia ympäristöstä.
Sais laittaa someen kuinka me siivotaan luontoa .

Amisheeboille vaan selittämään parkkiksille kun bassot huutaa mäkkäripaperit lentää syönnin jälkeen vaan ikkunasta pihalle.

Olin Rovaniemen satamassa muutaman tunnin parkissa tossa ja ikkunasta näin  kun viereen tuli tämmönen auto ja siitä laskivat ikkunasta vaan mäkkipussin parkkikselle. Huomasin ja koputin napakasti kulkimen ikkunaan ja kun pää kääntyi niin osoitin paperipussia. Pettyneen näkönen jamppa otti pussukan mukaan. Luuli että kukaan ei huomaa.
Ei mahdu mun kaaliin kyllä, jonkun nuokin on siivottava.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:19
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #17 : 14.06.2021 kello on 11:47 »
Amisheeboille vaan selittämään parkkiksille kun bassot huutaa mäkkäripaperit lentää syönnin jälkeen vaan ikkunasta pihalle.

Olin Rovaniemen satamassa muutaman tunnin parkissa tossa ja ikkunasta näin  kun viereen tuli tämmönen auto ja siitä laskivat ikkunasta vaan mäkkipussin parkkikselle. Huomasin ja koputin napakasti kulkimen ikkunaan ja kun pää kääntyi niin osoitin paperipussia. Pettyneen näkönen jamppa otti pussukan mukaan. Luuli että kukaan ei huomaa.
Ei mahdu mun kaaliin kyllä, jonkun nuokin on siivottava.
Oli sitten loppupelissä aika fiksu nuori...

Yleensä kommentti on "Haista *****". Tällaisilta nuorilta kuulee usein, että siivojat on sitä varten ja siitä ne palkkansa saa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:59
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #18 : 14.06.2021 kello on 12:16 »
joskus oli sanonta "pidä suomi siistinä, aloita autosta" . ainakin tämä on mennyt perille.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #19 : 14.06.2021 kello on 14:16 »
Taitaa pahvitörky tulla niistä kulkuneuvoista joissa on kovasti tummennetut lasit ja kova basson jytke

Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla
Olen nähnyt keski-iän tuolla puolella olevan naisihmisoletetun heittävän roskapussinsa levähdyspaikan ojaan.
Asumiskäyttöön tarkoitetusta autosta oletettu ja roskat tuli.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.03.2024 kello on 16:48
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #20 : 14.06.2021 kello on 17:57 »
Olen nähnyt Inarin ja Utsjoen välillä lähempänä Utsjokea kun joku huuhtelee kemssaa joenvirrassa. Näinkö oikein siitä sillalta. Tais olla ssiinä siinä Suukosken parkkipaikan seutuvilla. Toivottavasti se paksumpi tavara oli kaadettu johonki luvalliseen paikkaan. Kyllä se vaan voi ahistaa meitä muitaki karavaanareita kun näkee jotain tuollaista.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #21 : 14.06.2021 kello on 18:08 »
Kyllä tässä meidän kylän kohdalla olevalla p-levikkeelläkin näkee mitä autoista tippuu keskelle paikkaa asvaltille varmaan ihan suoraan ikkunasta.
Ja tuskin amikset siinä paljoa aikaansa viettää .
Enempikin kaikenmaailman kulkijoita rekoista koppiautoihin ja pikkuautoihin.
Joskus roskapussejakin sieltä löytyy jotka kyläyhdistys siivoaa mukisematta aika-ajoin pois niinkuin 20 km tienvarttakin kun ei ketään näytä enää ympäristön siisteys kiinnostavan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:02
  • Lempäälä
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #22 : 15.06.2021 kello on 07:44 »
   Pieni sivuraide. ;D
   Aika harvoin osumme sellaiseen reissuparkkiin jossa ei yhtään siivottavaa. Sohvat ja vastaavat ei valitettavast mahdu Spriteen?
  Vaikea on tietää onko lajitovereiden, vai kenen jättämiä pikkuroskat, sohvat tuskin?
  Vesa Kaartin videolla Toijalasta mainitsema epäsiisteys, todennäköisesti on lajitovereiden aiheuttamaa, koska paikalla on aidat?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:17
  • Eläkeläinen
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #23 : 15.06.2021 kello on 08:19 »
Olen nähnyt Inarin ja Utsjoen välillä lähempänä Utsjokea kun joku huuhtelee kemssaa joenvirrassa. Näinkö oikein siitä sillalta. Tais olla ssiinä siinä Suukosken parkkipaikan seutuvilla. Toivottavasti se paksumpi tavara oli kaadettu johonki luvalliseen paikkaan. Kyllä se vaan voi ahistaa meitä muitaki karavaanareita kun näkee jotain tuollaista.
Jos tuollaista tapahtuu niin voi olla että ovat uusia matkailijoita jotka ensimmäistä kertaa ovat vuokranneet matkailuauton tai vaunun eivätkä tiedä miten pitää toimia.
Ikinä en ole vuokrannut joten kiinnostaisi tietää millaisia ohjeita vuokraajat antavat vuokraajille.Toivot tavasti hyvät ohjeet on mukana autoissa/vaunuissa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:59
  • Escucha el Oi!
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #24 : 15.06.2021 kello on 08:22 »
"Hylkää kaikki" oli valintani  8)

Mitä vielä viime kesänä tuon isännän kanssa jutustelin, tuo leivän koko perheelle. On rakentanut "liian hienoa" (etelän kermap*r*eille) mökkiä särkälle. Vanhempi sauna oli hyvä..

Vähän samat ajatukset. Ko. Paikka ei ole enää kuin hiekka/nurmikenttä karavaanareille,maisemat on mökkien seinät. Tenoa ei nää, mieluummin menen Lapissa hienoon puskaan kuin enää tuonne alueelle.

Kannattais panostaa alueisiin ja hintoihin, puskaparkkikielloil la Lapin matkailu näivettyy.




*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:24.03.2024 kello on 09:19
Vs: Ylälapissa ahistaa taas
« Vastaus #25 : 27.04.2022 kello on 10:30 »
Katsokaa kaikki retkeilijät että ette jätä roskia p-paikoille,ei ole iso homma tarkastaa auton ympäristö ennen lähtöä seuraavaan seikkailuun.olen muutama kerran joutunut ottamaan naapurin  roskapussin mukaan ku ollut kiire lähtö,kerran sattu norjan puolella  narvikin lähellä että yksi toope sakemanni pesi kemsaa kauniissa kirkkaassa purossa,lähti liukkaasti pois siitä,vitun ääliö. :o