Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hyttyskarkotteet

<< < (9/16) > >>

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 15.06.2021     kello on 22:16 ---
Juu luulen näin myös.
Pitääkin tilata idän rekkakuskilta kassillinen tyynyjä

--- Lainaus päättyy ---

Äkkiä tuli Thermacelista vaarallinen ja tietenkään mitään välimuotoa ei keskustelussa ole, vaikuttaa että maailmanloppu tulee. Eipä tuon käytön jälkeen näy edes kuolleita hyttysiä.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 15.06.2021     kello on 22:21 ---Äkkiä tuli Thermacelista vaarallinen ja tietenkään mitään välimuotoa ei keskustelussa ole, vaikuttaa että maailmanloppu tulee. Eipä tuon käytön jälkeen näy edes kuolleita hyttysiä.

--- Lainaus päättyy ---
Totta, en ole yhtään termaselliin kuollutta itikkaa nähnyt, kuolleita itikoita oon nähnyt termasellin lähistöllä mutta ne on itse läimäytetty hengiltä.

Lerssinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 15.06.2021     kello on 22:21 ---Äkkiä tuli Thermacelista vaarallinen ja tietenkään mitään välimuotoa ei keskustelussa ole, vaikuttaa että maailmanloppu tulee. Eipä tuon käytön jälkeen näy edes kuolleita hyttysiä.

--- Lainaus päättyy ---

Eniten tässä pelotta taas se että yritykset hyppii jonkun some-mesoamisen mukaan, kunnon kasvonpesua taas.

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 15.06.2021     kello on 22:34 ---Eniten tässä pelotta taas se että yritykset hyppii jonkun some-mesoamisen mukaan, kunnon kasvonpesua taas.

--- Lainaus päättyy ---
Samat ajatukset,jokohan nuo valtavan saastuttavat autot on unohdettu ;D

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.06.2021     kello on 22:11 ---Taitaa taas mennä uutisoinnissa/'keskustelussa' suuruusluokat sekaisin...
Vai oliko se Vihreiden myöhästynyt vaalitäky?

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, Thermacell karkoittaa. Tuo oma, jo toinen käytössä oleva Mosguito Magnet houkuttaa ja imee inisijät ja kuivaa ne saalis pussiin. Tämän jälkeen pussi pakasteeseen ja uusi pyydykseen. Tässä on houkuttimena octenol ja hiilidioksidi mitkä houkuttavat verenimijät ansan vaikutusalueelle. Käytössä nämä on olleet jo yli 10 vuotta ja kumma kyllä edelleen pikkulintuja pesii pihapiirissä, toki nuo kuivatut hyönteiset levittelen pesäpönttöjen läheisyyteen maahan. Voihan ne toki muurahaisetkin kantaa pesiinsä joita tässä kyllä riittää lähes riesaksi asti. Taitaa olla tuo Thermacellin demonisointi liioiteltua, toivottavasti. On minulla myös Thermacell, hyvin toimii karkoittimena.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View