Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hyttyskarkotteet

<< < (7/16) > >>

Kömppääjä:
Jaaha. aletaampa hamstraamaan tyynyjä sitten..  :-X

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Kömppääjä - 15.06.2021     kello on 17:00 ---Jaaha. aletaampa hamstraamaan tyynyjä sitten..  :-X

--- Lainaus päättyy ---

Eli vaikka uutinen osoittautuisi oikeaksi, niin vtut mehiläisistä, kukista,pölyttämisestä, luonnosta,pikkilinnuista ja muusta, kunhan ei hyttyset inise karavaanarin korvassa?

Thumbd

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 15.06.2021     kello on 19:21 ---Eli vaikka uutinen osoittautuisi oikeaksi, niin vtut mehiläisistä, kukista,pölyttämisestä, luonnosta,pikkilinnuista ja muusta, kunhan ei hyttyset inise karavaanarin korvassa?

Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

👍

Tuossa eräs ihminen kertoi ihmetelleensä kun heillä koivun alla paljon kirvoja, sitten tuotiin thermacell siihen niin isolla alalla kirvat kuoli.

Itse tietäisin paremman paikan niille matoille >p/c.....

99:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 15.06.2021     kello on 19:25 ---👍

Tuossa eräs ihminen kertoi ihmetelleensä kun heillä koivun alla paljon kirvoja, sitten tuotiin thermacell siihen niin isolla alalla kirvat kuoli.

Itse tietäisin paremman paikan niille matoille >p/c.....

--- Lainaus päättyy ---

Hölmöä ampua haulikolla itikkaa, kun tuohon olisi parempiakin aineita (lue turvallisempia).

99:
Itse juuri tilasin Thermacellin lähinnä laitteen takia, sillä saa lämmitettyä karkoitetyynyä ilman sähköä. (käytän itse tehtyjä tyynyjä, eikä viitsi tuikkujen kanssa leikkiä)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View