Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3010 ohjaustaulussa valo mutta ei muuta
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 5.06.2021 kello on 21:23 ---Sinun paneeli on hyvä, mutta se ei ole hipaisupaneeli joka on huono.
--- Lainaus päättyy ---
Eikun nyt on hipaisu, polarissa ja soliferissa oli se lcd fyysisillä napeilla
Hauho:
Kun yritin selvittää vastausten mielestäni ristiriitaisuutta, niin arvelen että joku kirjoitti lämmitysjärjestelmä n- ja joku sähköjärjestelmän käyttöpaneeleista. Kiitos vastauksista. Kuten aiemmin kirjoitin, lämmityksen ohjauspaneeli vaihdetaan johonkin uuteen malliin koska tuota nyt siellä olevaa ei enää saa. (En tiedä onko muita värejä kuin harmaa. Väreistä viis!)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 7.06.2021 kello on 12:35 ---Kun yritin selvittää vastausten mielestäni ristiriitaisuutta, niin arvelen että joku kirjoitti lämmitysjärjestelmä n- ja joku sähköjärjestelmän käyttöpaneeleista. Kiitos vastauksista. Kuten aiemmin kirjoitin, lämmityksen ohjauspaneeli vaihdetaan johonkin uuteen malliin koska tuota nyt siellä olevaa ei enää saa. (En tiedä onko muita värejä kuin harmaa. Väreistä viis!)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kaikki puhui Alden paneelista, MJO kertoi että vanhemmat mallit lujempia.
88k5:
Mitähän toiminnallisia hienouksia talviautoon voisi uudella panelilla voisi saada?
Muurosten kanssa kun pari vuotta sitten juttelin, suosittelivat pitämään mekaanisen vaan. Siihen suuntaan vaihtelivat uudemmista. Harva toiseen suuntaan.. vikaa tuossa ei ole, mutta voisko uudemmasta hyötyä mitenkään?
Ohje löytyy: https://www.sarkacaravan.fi/files/Alde%203010%20v%E2%96%92%3C83%3E%C2%A4rikosketusohjauspaneeli.pdf
Vaan, jos kokemuksia kuulisi..
Hauho:
En kuitenkaan saanut selvää mistä paneelista ja kuinka monenlaista niitä lämmityksen ohjaavia on/on ollut.
Vika on tietenkin minun koska en liittänyt kuvaa. Nehän kertovat enemmän ja ulkonäkökuviahan on saatavilla vaikka netistä. En ole alan asiantuntija kuten huomaatte.
Minulla ko risapanelissa on valintapainikkeita ja kosketusvalintoja.
Kyllä kaikki asiat ajan mittaan selviävät!!
En minä mitään uutuus/toiminnallisia uusia etuja kaipaa, olen vain pakkotilanteessa koska samaa mallia ei kuulemma saa, paitsi yksi jossa on suojalasi halki löytyi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta