Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus pannu

(1/4) > >>

filippu:
Olisi tietäjille muutama kysymys/asian varmennus.

Vanhan Mersu asuntoauton pannu sanoi sopimuksen irti .Pannussa merkintä 2480 ajastimessa 2470.
 Aukaisin pannun ja puhdistelin ruosteet, mittailin arvoja ja koekäytin huonolla menestyksellä. On mainittava että kaikki sähköön liittyvä on minulle lähes arvoitusta!
Oletan että kaasuventtiili ei aukea ja hehkun arvoksi navalta sain 0, ja jotakin. Kaasu ei haise.
Pyrostaatin ja vesitermostaatin johdoilta arvoiksi tuli 12,5V.

Sytytysnappia painaessa valo palaa noin pari minuuttia jonka jälkeen syttyy kolmiovalo. Sisätermostaatti reagoi käännettäessä.
Jotta kaikki olsi vieläkin ikävämpää niin osti yhdeltä yritykseltä koekäytetyn ,toimivaksi sanotun 2470 pannun jota en myöskään saa toimimaan!
Tässä uudessa pannussa mittauksieni mukaan vielä alhaisemmat arvot tosin hehkulle tullee 1,8V!

filippu:
Edelliseen liittyen. Onko pyrostaatti kunnossa jos yleismittari piippauksella kylmänä antaa signaalin ja toholla lämmittäessä katkaisee piippauksen?
Minulla on pannun pohja jossa on kaksi oranssia magneetti/kaasuventtiliä.Siinä on yksi kaasun sulkuventtiili. Sopisiko tästä kaasuventtiili
yhden venttiilin systeemiin?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: filippu -  2.06.2021     kello on 19:41 ---Edelliseen liittyen. Onko pyrostaatti kunnossa jos yleismittari piippauksella kylmänä antaa signaalin ja toholla lämmittäessä katkaisee piippauksen?
Minulla on pannun pohja jossa on kaksi oranssia magneetti/kaasuventtiliä.Siinä on yksi kaasun sulkuventtiili. Sopisiko tästä kaasuventtiili
yhden venttiilin systeemiin?

--- Lainaus päättyy ---

Sopii.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: filippu -  2.06.2021     kello on 19:33 ---Olisi tietäjille muutama kysymys/asian varmennus.

Vanhan Mersu asuntoauton pannu sanoi sopimuksen irti .Pannussa merkintä 2480 ajastimessa 2470.
 Aukaisin pannun ja puhdistelin ruosteet, mittailin arvoja ja koekäytin huonolla menestyksellä. On mainittava että kaikki sähköön liittyvä on minulle lähes arvoitusta!
Oletan että kaasuventtiili ei aukea ja hehkun arvoksi navalta sain 0, ja jotakin. Kaasu ei haise.
Pyrostaatin ja vesitermostaatin johdoilta arvoiksi tuli 12,5V.

Sytytysnappia painaessa valo palaa noin pari minuuttia jonka jälkeen syttyy kolmiovalo. Sisätermostaatti reagoi käännettäessä.
Jotta kaikki olsi vieläkin ikävämpää niin osti yhdeltä yritykseltä koekäytetyn ,toimivaksi sanotun 2470 pannun jota en myöskään saa toimimaan!
Tässä uudessa pannussa mittauksieni mukaan vielä alhaisemmat arvot tosin hehkulle tullee 1,8V!

--- Lainaus päättyy ---

Mikä jännite on hehkulla?

filippu:
Hehkun navalta runkoon 0,3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View