Tekniikkakeskustelut > Truma
Truma combi katkaisee virrat
Tkh66:
Putket on kiinni lämppärissä ja kaikki suuttimet auki. Tossahan ei ole mitään manuaalista säätöä puhaltimelle, vaan kun hetken on ollut lämppäri päällä, niin nostaa puhalluskierroksia reippaasti ja sitten jossain vaiheessa, kun koppi alkaa lämmetä, laskee automaattisesti kierroksia - tämä siis toimii.
Mittasin lämmittimeltä lähtevien ilmaputkien lämpötiloja: infrapuna mittari näytti jopa lähes 100 astetta sen putken pintalämmöksi, mutta digitaalinen kinkkumittari (pro-välineet, tiedän…) putkessa kiinni nippusiteellä, päätyi 54 asteeseen. Nyt on varaajassa vettä ja pyynti 60 astetta sille, kohta raporttia siitä…
Tkh66:
Varaaja lämpeni normaalisti, keltainen valo sammui ja hanasta tuli 54 asteista vettä…
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tkh66 - 16.04.2023 kello on 14:19 ---Tossahan ei ole mitään manuaalista säätöä puhaltimelle, vaan kun hetken on ollut lämppäri päällä, niin nostaa puhalluskierroksia reippaasti ja sitten jossain vaiheessa,
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on myös Combi. Joskus sekin temppuili. Siinä on valittavissa Eco ja High puhallukset. Sen temppuilun jälkeen olen aina käyttänyt High'ta. Eihän se varsinainen käsisäätö ole mutta on kuitenkin jotain. Aina aloittaessa se on Ecolla.
Tkh66:
Tässä on siis tuollaiset säätimet, ei ole ecoa eikä highta valittavissa.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tkh66 - 16.04.2023 kello on 15:31 ---Tässä on siis tuollaiset säätimet, ei ole ecoa eikä highta valittavissa.
--- Lainaus päättyy ---
Ookoo. Mulla on erilainen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta