Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Meidän kokemus Best Parkista

(1/4) > >>

vesakaartti:
Käytiin kevväämmällä piipahtamassa Akaan Best Parkissa ja tässä julma tuomiomme...
https://youtu.be/5p4B36xjDTw

0yxxy0:
Tuo puhdas vesihana (josta mainitsitkin) toivoisi itse että olisi niin ettei kukaan vaan tunge pönttöön sitä. Eli pika ratkaisuna vaikka kotelo päälle ettei hanaa käytetä tuolla huoneessa vaan luukun kautta ulkona. Meitä on moneen junaan ja osa jää viellä asemalle, kuten mainitsittekin kävijöidet sotkut. Ei ole ylläpitäjän vika jos käyttäjät ei osaa toimia asiallisesti.

Raksaus:
Mikähän on kun lähes kaikku tubettajat joita olen surannut on käyneet maaliskuussa Akaan Best parkissa. Onko nämä jotain kaupallisia yhteistöitä, onko siellä ollut joku tarjous vai onko todella sattumaa?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 29.05.2021     kello on 21:54 ---Mikähän on kun lähes kaikku tubettajat joita olen surannut on käyneet maaliskuussa Akaan Best parkissa. Onko nämä jotain kaupallisia yhteistöitä, onko siellä ollut joku tarjous vai onko todella sattumaa?

--- Lainaus päättyy ---

Taisi olla ensimmäinen, ainakin etelässä, niin sinne on ehditty käymään.

Eihän niitä ole vasta kuin 4 auki.
https://bestpark.com/fi/parks/?utm_term=%2Bmatkaparkki&utm_campaign=Yleinen+(S)+-+FI&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=8347467172&hsa_cam=10839123802&hsa_grp=108493172324&hsa_ad=456859369185&hsa_src=g&hsa_tgt=kwd-1002804692637&hsa_kw=%2Bmatkaparkki&hsa_mt=b&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gclid=CjwKCAjwzMeFBhBwEiwAzwS8zPANysc4aMRa71kTpDqJ7woRFUOqYsPb44KygiZBdravo3wiHQ4CJxoCNZoQAvD_BwE

Aakku:
Minua jäi kummastuttamaan videolla tuo siivottomuus...

Täälläkin foorumilla monesti tulee esiin, ettei karavaanarit sotke paikkoja vaan ne muut. Mikähän se muu porukka on ollut tuolla Best Parkin karsinassa sotkemassa vessanpöntön ja heittänyt tumpit maahan. Koiranpaskojakaan ei oltu kerätty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View