Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Matkaparkki.com
Lerssinen:
Tuon firman toimari on muuten samaa sukua kuin eräs..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b9d3b438-bd40-432a-aed4-f67d45a11293
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 14.07.2024 kello on 20:50 ---matkaparkki.com firmalla pyrkimyksenä poistaa Suomesta ilmaiset puskat. Saapa nähdä riittääkö paukut kovin pitkään nurkanvaltaukseen. Sen verran tappiollista ollu touhu tähän asti.
--- Lainaus päättyy ---
toisaalta heillä ei kai ole yhtään omaa tonttia? vaan vain tämä puhelin äppi. "syyllisiä" on siis ne jotka tarjoavat maaperäänsä leiriytymiseen tämän sovelluksen kautta...
Hyvä idea, mutta ahneella on yleensä paskainen loppu. Kun aletaan pyytää 40€/yö parkkipaikasta niin ollaan väärällä polulla.
Menee jo kiskonnan puolelle.
smy:
Olen itse tyytyväinen kyllä sovellukseen edelleenkin. Hyviä matkaparkkeja samasta paikasta. Sovellus on toimiva.En maksa tosiaan mitään pelkästä ruudusta vaan palvelut ratkaisevat.
Eikä omia puskia ole kyllä.palvelu syönyt.
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 15.07.2024 kello on 00:30 ---Olen itse tyytyväinen kyllä sovellukseen edelleenkin. Hyviä matkaparkkeja samasta paikasta. Sovellus on toimiva.En maksa tosiaan mitään pelkästä ruudusta vaan palvelut ratkaisevat.
Eikä omia puskia ole kyllä.palvelu syönyt.
--- Lainaus päättyy ---
Jotkut ihan kelvolliset paikat ovat ulkoistaneet paikan vuokrauksen, mutta paljon on sellaisiakin, joilla ei ole tarjolla, kuin mäkäräinen puska kuraisella rannalla. Jälkimäiset ovat keksineet hukkamaalleen käyttöä, josta joku voi vaikka maksaakin. Monella selvitys palveluista on sitä sun tätä, usein selitystä kauniista maisemasta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 15.07.2024 kello on 08:15 ---Jotkut ihan kelvolliset paikat ovat ulkoistaneet paikan vuokrauksen, mutta paljon on sellaisiakin, joilla ei ole tarjolla, kuin mäkäräinen puska kuraisella rannalla. Jälkimäiset ovat keksineet hukkamaalleen käyttöä, josta joku voi vaikka maksaakin. Monella selvitys palveluista on sitä sun tätä, usein selitystä kauniista maisemasta.
--- Lainaus päättyy ---
Ruksasin suodattimesta suihkun pakolliseksi...
Yhdessä edullisessa oli suihkuksi merkitty uimaranta. Lähes kaikki suihkun omaavat paikat on hinnoiteltu 30 € kahden puolen. Ihan kelvollisia varmaan monet, mutta yksin kulkevalle turhan kalliita. Itse käyn mieluiten uimahalleissa, jos joku vain suinkin on auki kesällä. Pääsee suihkuun, saunaan, uimaan ja useimmiten porealtaaseenkin. Hintaa yleensä 5 €. Netistä löytyy kartta, jossa on merkitty kaikki Suomen uimahallit. Yöpyminen sitten upeissa puskissa, joita on koko Pohjola täynnä. Ongelmaksi voi kokea jopa toinen toistaan hienompien puskien runsauden. Tuossa Matkaparkki apissa on sellaisiakin maksullisia parkkeja, joihin en menisi millään hinnalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta