Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Risteysajosta kysymys
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 24.05.2021 kello on 21:35 ---Etkö jo huomaa että risteysalueen muodosta en mainininnut mitään. Kommentoin yleisesti aiemmin kirjoitettua viestiä risteysalueen nopeudesta.
--- Lainaus päättyy ---
Luetun ymmärtämisessäsi on vikaa. Itse olit ensimmäinen joka puhui (kirjoitti) nopeudesta. Ole tarkempi. Varsinkin kuin keskustelu koskee risteysalueen muotoa.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 24.05.2021 kello on 21:43 ---Luetun ymmärtämisessäsi on vikaa. Itse olit ensimmäinen joka puhui (kirjoitti) nopeudesta. Ole tarkempi. Varsinkin kuin keskustelu koskee risteysalueen muotoa.
--- Lainaus päättyy ---
Jätän nyt tämän mielenkiintoisen ja kehittävän keskustelun. Ohisalon ajatukset ovat parempaa viihdettä..
latushka83:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 24.05.2021 kello on 20:58 ---Tuossa mun linkissä jälkimmäisestä lähdetään stopista ylämäkeen. Eli pahasti on mennyt metikköön suunnittelijalla risteyksen suunnittelu, kuitenkin suurin osa liikenteestä pysähtyy stoppiin, ja pääväylällä pienempi liikenne nykyisin kun moottoritie vieressä joka vetää pääsääntöisesti paremmin poislukien kaiteisiin/ulos ajot.
--- Lainaus päättyy ---
Tästä risteyksestä tulikin noiden muutosten myötä varsin typerä ja kun vielä poistivat kempeleen suunnasta tulevilta oikealle kääntyvien kaistan. Ynpyrä tuohon olisi kannattanut tehdä vaan kun olisi ollut liian kallis.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta