Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
EBL99 ja aurinkopaneelin liitin
palokurki:
https://verkkokauppa.siilincaravan.fi/caravan-tekniikka/tuote/mpp-solar-controller-schaudt-lrm-1218-aurinkokennolatausrele--akun-lampovahti/9920399/
Itse laitoin tuon, joka lataa myös hieman ajoakkua ja latausta voi myös seurata auton omasta paneelista.
Tuo taisi pelastaa viime vuoden Norjan reissun, kun auton laturi alkoi reistaamaan.
Kallishan se on, täytyy myöntää.
Teukka-74:
Voiko tuohon EBL n jättää kaapelit paikoilleen ja tarvittaessa kytkeä kaapelit kiinni irtopaneliin? Akkunasta kaapelit ulos paneliin. Mulla on ainakin EBL n ympärillä reilusti tilaa kaapeleille. Ois kätevä Thumb
Karabiilisti:
Mulla on kaapelit kiinni siirrettävässä paneelissa ja pikaliitin EBL liityntään...eli niinkus käänteinen.
Paneelista saa myös hauenleuka ulostulon eli voi ladata myös mitä vain muuta akkua...vaikka sähköperämoottorin.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 25.05.2021 kello on 10:29 ---Mulla on kaapelit kiinni siirrettävässä paneelissa ja pikaliitin EBL liityntään...eli niinkus käänteinen.
Paneelista saa myös hauenleuka ulostulon eli voi ladata myös mitä vain muuta akkua...vaikka sähköperämoottorin.
--- Lainaus päättyy ---
Just näin Thumb
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 25.05.2021 kello on 10:29 ---Mulla on kaapelit kiinni siirrettävässä paneelissa ja pikaliitin EBL liityntään...eli niinkus käänteinen.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tarkoitat käänteisellä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta