Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma s3002 uusi sytytin pimeni

<< < (3/3)

caferacer1967:
Kiitos opastavista videoista! Ei tuo nyt näytä miltään rakettitieteeltä, mutta tottakai täytyy olla huolellinen ja jos yhtään epäröi, niin kannattaa suosiolla jättää nämä huollot osaavan huoltoliikkeen tehtäviksi, mutta kuten myös ne ovat "inhimillisiä" ihmisiä. Jos ei mitään tee itse, niin ei satu myöskään virheitä, mutta satuu niitä joskus myös nk. alan ammattilaisille. Oppia ikä kaikki!
Itse nyt uskon, että minun lämmittemiessä vika on elektronisessa sytytimessä, koska se ei edes uudella paristolla oikosulkujohtimilla lähde tikittämään kipinää!?
katsotaan kuinka käy sitten, kun uusi sytkäboxi saapuu. Noi palopesän puhdistukset ja tarkistukset tuovat varmaan sitä toiminta varmuutta puskaparkkeilureiss ulle, niin ei tarvii reissussa alkaa remppaa lämmitintä lomailun sijaan.

Muumuupapa:
Minulla piti painaa paristokoteloa sisään päin, jotta boksi alkoi toimimaan. Paristokotelo oli aikojen saatossa ilmeisesti väljistynyt, jolloin patterien navat eivät saneet kontaktia boksiin. Yllättävän kovan tällin se antaa sormillekin sitten kun päättää ruveta toimimaan.

Karabiilisti:
uudemmissa ei ole irto patterikoteloa vaan yksi patteri vaan.

Mutta kyllä siinä kipunassa potkua on jos kokeilee... vähän kuin karjapaimen.

Mäkin luulin ekalla keralla että vika on boxissa. Vaan sama vanha boxi siellä on edelleen ja toimii muun huollon jälkeen. (kyllähän niitäkin silti varmaan hajoilee joten ei poissuljeta sitä...mutta ei myöskään petytä jos uusi boxi on "pimeä")
Ja patteri kyllä kestää hirmu pitkään...vuosia. (riippuu tietty kuinka usein tikuttaa)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View