Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

"Sähköpolkuauto" takatalliin

(1/3) > >>

Raksaus:
https://www.traficom.fi/fi/ajankohtaista/uudenlainen-kotimainen-liikkumisen-valine-hyvaksytty-tieliikennekayttoon

Vaikuttaisi tosi näppärältä. Nopea googlettelu kertoi, että 2019 hinnaksi ilmoitettu 7500€. Tästä mitään tietoa firman omilla nettisivuilla.

Periaatteessa onko tuon voimalinja ja älytoiminnot kovasti kummoisempia kuin sähköskuuttien?
Runko toki vähän monimutkaisempi. Luulisi kuitenkin että hinta tippuisi jos ei ole jo tehnyt niin. Voisi olla näppärä laite takatalliin. Jos haluavat pysyä kalliina, niin toivottavasti kysyntä on semmoista, että joku nappaa idean ja tekee halvemman implementaation.

Lerssinen:
Tuo kun kopioidaan kiinassa se on 750€.

Ei sillä, tiedän että suomessa tekeminen on kallista mutta niin on ostaminenkin.

megaman:
Voi Eikä!

Näyttää lastenrattaista tehdyiltä mäkiautoilta. Mulla oli samanlainen 70-luvulla.
Tulee pyöräteille ahasta, no tuskin yleistyy ihan heti... Samalla hinnalla saa sähköisen Vespan.

Raksaus:
Eikös se Renaultin kaksipaikkanen "sähköauto" mikä oli muistaakseni joskus kauan sitten maksanut kanssa tota luokkaa.

Mutta joo sähköfillarin hinta plus muutama satanen oliai se hinta mitä itse olisin valmis maksamaan. Ja tiedän, että kyllä tuon n hinnan saa helposti tiputettua sähköpyörään ja tavalliseenkin jos niin haluaa. Tarkoitan nyt sellaista kohtuu normaalia, mutta kuitenkin hyvälaatuiseksi miellettyä sähköpyörää.

Alan:
Ei sovi useimpiin takatalleihin, ei mulle ainakaan, vaikka talli on kohtalaisen kokoinen. Tahtoo tulla auton leveys vastaan, ellei ole "Smartin vetävää" varsinaista autotallia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View