Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

-96 dethleffs ducaton sähköt

<< < (3/4) > >>

K.E.V:

--- Off-Topic: --- vitosen maksaa finnlinesissa verkkojännite jääkaapille

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 18.05.2021     kello on 20:28 ---
--- Off-Topic: --- vitosen maksaa finnlinesissa verkkojännite jääkaapille
--- Lainaus päättyy ---

Joskus ei sähköä saa, niinkin on käynyt.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.05.2021     kello on 20:31 ---Joskus ei sähköä saa, niinkin on käynyt.

--- Lainaus päättyy ---
Voi olla, mulle ei karavaanariaikanani . Tosin finnlines Ruotsiin tai takaisin riittää jäädytetyt tuoremehupurkit asiaan.

JariL:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.05.2021     kello on 20:19 ---Jotta kysyjä ei menisi ihan sekaisin, niin korjataan:
On kolmineuvoisia kaappeja, 12V/230V/ kaasu, joita voi käyttää jokaisella energialähteellä mielensä mukaan.
12V kulutus on niissä iso mutta eväät säilyvät kylmänä esim. Turusta Tukholmaan.
On kolmineuvoisia kaappeja, joissa 12V toimii vain auton käydessä.
On 12V kompressorikaappeja ja niissä kulutus on luokkaa 20Ah/vrk.

--- Lainaus päättyy ---

En mä sekaisen mene,mä tiedän ettei tämän kuuluisi toimia akkuvirralla kuin käynnissä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.05.2021     kello on 20:19 ---Jotta kysyjä ei menisi ihan sekaisin, niin korjataan:
On kolmineuvoisia kaappeja, 12V/230V/ kaasu, joita voi käyttää jokaisella energialähteellä mielensä mukaan.
12V kulutus on niissä iso mutta eväät säilyvät kylmänä esim. Turusta Tukholmaan.
On kolmineuvoisia kaappeja, joissa 12V toimii vain auton käydessä.
On 12V kompressorikaappeja ja niissä kulutus on luokkaa 20Ah/vrk.

--- Lainaus päättyy ---

Kun aloituksessa on mainittu tyyppi niin ei silloin pitäisi olla epäselvää asiasta. https://manuals.eu/Electrolux/Home%20%26%20Kitchen/Refrigerators/RM4280/manuals/Manual--mVfP5

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View