rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Lunta tulvillaan  (Luettu 9222 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Lunta tulvillaan
« Vastaus #60 : 22.01.2011 kello on 14:33 »
Ja soittamalla liikkeeseen voi tarkastaa oikeat mitat, niin saa varmasti oikean kerralla. ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Lunta tulvillaan
« Vastaus #61 : 22.01.2011 kello on 15:26 »
Oli ilmeisesti oikeat. Täytyyhän sinulle saada kunnon takavalot etten törmää sinun wokkelon perään kun seurailen sun salaisille ottipaikoille. ;D ;D ;D
Vitsi vitsi.

Ei kai se mikään vitsi ollut, minä ainakin seuraan, jos pysyn perässä. Kyllä minä tasasella pysyn, ja passaahan sitä vastasen jälkeen veljen odottaa.  :D
« Viimeksi muokattu: 22.01.2011 kello on 15:59 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Lunta tulvillaan
« Vastaus #62 : 22.01.2011 kello on 17:15 »
Ei kai se mikään vitsi ollut, minä ainakin seuraan, jos pysyn perässä. Kyllä minä tasasella pysyn, ja passaahan sitä vastasen jälkeen veljen odottaa.  :D
   No... meikäläisellä kun on "nopeuden rajoitin",istuu tuossa vierellä,niin "röpötellään" vaan sitä kaheksaa kymppiä,jos vauhti nousee,heti komento,"mihinkä sulla on kiire " !!! ;D ;D ;D ;D ;D

  • Vieras
  • Vs: Lunta tulvillaan
    « Vastaus #63 : 22.01.2011 kello on 17:31 »
    Joskus on joutunut tekemään "raakalevystä" sopivat parkki/jarruvalolevyt, kun alkuperäisiä ei ole mistään saanut. Käyhän Sinulta perho- ukko vaikeammatkin hienomekaaniset käsityöt, niin varmaan käy tuo pleksinkin leikkaaminen ja "sovittaminen kohilleen" kunhan levy on vaan tarpeeksi iso ;).

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Lunta tulvillaan
    « Vastaus #64 : 22.01.2011 kello on 17:35 »
    Joskus on joutunut tekemään "raakalevystä" sopivat parkki/jarruvalolevyt, kun alkuperäisiä ei ole mistään saanut. Käyhän Sinulta perho- ukko vaikeammatkin hienomekaaniset käsityöt, niin varmaan käy tuo pleksinkin leikkaaminen ja "sovittaminen kohilleen" kunhan levy on vaan tarpeeksi iso ;).
       No... se homma on hoidettu,uudet tulossa,kiitos kavereille !!! ;) ;)